Gå til innhold

Hjelp til pc for studie og litt spill


dup

Anbefalte innlegg

Med Win Vista, må man ha 64 bit for å kjøre dette, eller funker det også med 32 bit?

 

Og når jeg tenker meg om... innen den tid Vista og annet programvare/spill har kommet fullt i gang med 64 bit, så er det uansett kanskje på tide å kjøpe ny maskin (3 år?) ?

 

Så kanskje man rett og slett skal drite i 64 bits og core 2 duo prosessorer? For denne gang... :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Med Win Vista, må man ha 64 bit for å kjøre dette, eller funker det også med 32 bit?

 

Og når jeg tenker meg om... innen den tid Vista og annet programvare/spill har kommet fullt i gang med 64 bit, så er det uansett kanskje på tide å kjøpe ny maskin (3 år?) ?

 

Så kanskje man rett og slett skal drite i 64 bits og core 2 duo prosessorer? For denne gang...  :hmm:

6863036[/snapback]

Vista kommer i både 32 og 64-bits versjon, for fullt utbytte bør du ha mulighet for 64-bits, men du greier deg sikkert fint uten i et par år til allikevel ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei igjen!

 

Jeg hadde jo bestemt meg for Asus F3Ja, men måtte vente på at den skulle komme på lager, hadde valgt ut PS Data. Men de lar jaggu vente på seg! Det stod først oppført at den skulle komme 21. sept. Vel, den 21. så ble den utsatt til 23. På 23. stod det plutselig at den var "forsinket", så jeg sendte mail for å høre hva som skjedde. Der fikk jeg svar at den skulle komme på mandag 25. sept i stedet. Argh, ja vel tenkte jeg. Men på mandag igjen ble den utsatt til i dag den 29. Nå må den for F**** komme tenkte jeg! Og har stått opp nå for å bestille. MEN NEI DA!! Nå er den jaggu utsatt igjen(!!) til 1.10. Hva i all verden er det som skjer?! Og i følge min kalender er 1.10 en søndag og de får vel ikke noe mer post på en søndag enn oss vel?? Så det betyr vel at den ikke kommer da heller?!

 

Som dere skjønner begynner frustrasjonen min å bli rimelig stor nå. Måtte PS Data brenne et visst sted! :thumbdown:

 

Så da trenger jeg et tips igjen. For nå gir jeg dem opp. (utrolig bittert etter å ha brukt 2 mnd på å bestemme seg for en bærbar). Hva synes dere om Multinote Compal HEL80 fra Multicom? Link: HEL80

 

Den så vel ikke så dum ut den? Får den til og med for ca samme pris som Asus F3Ja, men i tillegg med core 2 duo.

 

Eventuelt Zepto Znote 6615WD da? Link: Zepto

Men den siste her (zepto) virker som om har hatt en del problemer med bios, varme, støy... i følge poster her på forumet?

 

Håper på hjelp! (nok en gang ;) )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...