Gå til innhold

Akam.no: Takk for meg!


Anbefalte innlegg

Skal bare si takk for meg jeg! For dette blir siste gang jeg er innpå denne utrolig useriøse og snobbete siden!! :!: Jeg er nybegynner innen foto-verdenen og pga. at jeg ikke kan like mye som dere "proffe" her inne, føler jeg at jeg ikke er godtatt her. Mange av dere er virkelig krasse, og dere tenker ikke på å forklare oss hva ting dere sier, faktisk betyr...- og om vi spør; ja da får vi svar som:

 

"...Hva høres det ut som? Konvertering fra farger til svart/hvitt?..."

 

Jeg sier ikke at alle her inne er sånn.

 

Men altså, takk for mitt lille, og lite lærerike, opphold på akam.no! :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var da fælt så nærtagende vi var i dag da? Personlig mener jeg at dette må være et av de bedre forumene for de "uproffe". De fleste som poster bilder her, er nemlig "uproffe", akkurat som meg og deg. Kan godt hende du har rett i at du har fått noen useriøse svar, det vet ikke jeg. Jeg kan ikke i farta huske noen bilder fra deg, men når du poster bilder under "bildekritikk" må du jo regne å få kritikk også! Vet ikke om det er det som er problemet, men overse nå de evt useriøse svarene du har fått - og prøv igjen! Det hender noen er veldig useriøse i sine kommentarer (du har nok rett i det), men det vil jeg likevel påstå bare tilhører unntakene.

 

Men nå ser jeg at du bare har 11 poster på dette forumet, og alle er sikkert ikke i bildekritikken heller vil jeg tro? I så fall kan du neppe ha rukket å få et riktig inntrykk enda. Så jeg vil oppfordre deg til IKKE å takke for deg enda, men isteden fortsette å legge ut bilder. Du vil nok etterhvert oppdage at dette faktisk er den rette plassen. :)

Lenke til kommentar