tore_v1 Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Vet noen om et program som logger alt som skjer på pc'en? Da mener jeg ned til minste detalj; Mapper som åpnes, bilder som vises, filmer som spilles av.. Bor sammen en kamerat som låner pc'en til filmavspilling, noe som er greit, men jeg vil ha kontroll på hva han gjør uavhengig av hvilken bruker han logger på med. Er ikke helt sikker på om han "respekterer privatlivet" mitt på pc'en, og om han ikke gjør det der kan man jo lure på om han gjør det ellers også.. Det kan betraktes som en liten test, om man vil.. Det filosofiske rundt behovet mitt er ikke egentlig så interessant, men for all del.. Så lenge jeg får en link til et program takler jeg kritikk fordi jeg ikke oppretter en bruker til han, at jeg flyttet sammen med han, og hvorvidt han har dama for mye på besøk, eller jeg, for den saks skyld. Takk for tips og innspill!
-Jungeldyret Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Fraps? Det "filmer" jo skjermen.. Men jeg tror han ville oppdaget det, og det tar i tillegg sinnsykt mye plass hvis du skal ha det på i noen timer...
tore_v1 Skrevet 4. september 2006 Forfatter Skrevet 4. september 2006 Hehe, det kan sikkert settes opp til å ta bilder ved et gitt antall sekunders mellomrom, men jeg tenkte heller på noe som ga resultater a la: [Dato klokkeslett] Åpnet Mine Dokumenter [Dato klokkeslett] Åpnet H:\Film\Madagascar.avi med Classic MediaPlayer Kanskje utopisk, men pc'en registrer vel hva som skjer, og da må vel nesten nødvendigvis noen ha skrevet et program som lagrer dette i en tekstfil eller en lignende logg. Nice try!
Syar-2003 Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 User Tracker kanskje http://lastbit.com/usertracker/default.asp
tore_v1 Skrevet 4. september 2006 Forfatter Skrevet 4. september 2006 (endret) Det der så interessant ut! Kommer ikke helt klart frem om det skiller ut mapper som åpnes etc, men jeg skal prøve det. Noen her som har prøvd det? EDIT: Noen som har link til et gratisprogram som gjør overnevnte jobb? Endret 4. september 2006 av tore_v1
TriNitroToluen Skrevet 5. september 2006 Skrevet 5. september 2006 et sånt programm hadde vært spennende? jeg lurer også på om noen vet om demt gratis?
p@ge Skrevet 5. september 2006 Skrevet 5. september 2006 Vet noen om et program som logger alt som skjer på pc'en?Da mener jeg ned til minste detalj; Mapper som åpnes, bilder som vises, filmer som spilles av.. Bor sammen en kamerat som låner pc'en til filmavspilling, noe som er greit, men jeg vil ha kontroll på hva han gjør uavhengig av hvilken bruker han logger på med. Er ikke helt sikker på om han "respekterer privatlivet" mitt på pc'en, og om han ikke gjør det der kan man jo lure på om han gjør det ellers også.. Det kan betraktes som en liten test, om man vil.. Takk for tips og innspill! 6800598[/snapback] En ting er helt sikkert, du er ikke en av de som " respektere privatlivet " hans. når du vil kontrollere alt til minste detalj hva han gjør og ser på ( f.e. filmer som spilles av..) Mitt råd er: flytt for deg selv, da slipper du og leter etter sånne spion programmer. lykke til videre !!
tore_v1 Skrevet 5. september 2006 Forfatter Skrevet 5. september 2006 Han bruker min pc, og jeg forbeholder meg retten til å vite hva han driver med.. Jeg gjør det ikke for å sjekke hvilke filmer han er innom etc, vil bare ha det bekreftet at han ikke roter i andre ting han ikke har noe med å gjøre. Han er n00b, så jeg tror ikke han vet hva en skjult mappe er.. Men, takk for filosofisk innspill, meningen med programmet er å finne en god grunn for å flytte fra han før vi går hverandre på nervene. Har bindingstid på leiligheten og del tull der, ikke bare bare heller. Men, har noen et program på lager?
vegkaar Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 (endret) Da ville jeg sagt det til han på forhånd og advare han om at du kjører et slikt program. Ellers kan det være ganske så dårlig gjort da :/ 007 Spy bør funke perfekt;) Last ned HER Endret 6. september 2006 av vegkaar
tore_v1 Skrevet 6. september 2006 Forfatter Skrevet 6. september 2006 Jeg har allerede sagt det til han at jeg har det kjørende.. Han trodde ikke noe sånt fantes, så jeg sa at jeg installerte et for noen uker siden. Vi har bodd sammen i overkant av to. Jeg trenger egentlig bare et program som gjør at jeg kan vise at programmet jeg allerede har installert eksisterer.. hehe Skal teste ut det du viste meg der. Takk for tipset!
Mevon Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Det ser snodig ut det programmet der. Bare det ikke missbrukes til å finne passordet til andre osv.
vegkaar Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 (endret) Det ser snodig ut det programmet der. Bare det ikke missbrukes til å finne passordet til andre osv. 6814011[/snapback] Mhm...bruker du programmet til det blir det veldig ulovlig. Det er faktisk mulig siden den har en funksjon der den kan sende det som er logget til e-posten din. Og programmet ser ut til å være på kun en exe-fil, så det ville være veldig enkelt å bare sende den til et offer du vil logge. Men det er selvsagt veldig dårlig gjort. Programmet må derfor IKKE brukes til dette Har testa det ut nå i dag og det ser ut til å være et glimrende program. Den får med seg absolutt alt som skjer på pcn. Eller nesten:p Endret 6. september 2006 av vegkaar
tore_v1 Skrevet 6. september 2006 Forfatter Skrevet 6. september 2006 (endret) Jeg har nå i alle fall ikke tenkt til å gjøre det, men jeg ser poenget ditt broombroom. Meningen for meg er at jeg skal vite at han ikke gjør noe på min maskin jeg allerede har sagt at han ikke skal, surfe på tvilsomme nettsteder, gå gjennom diverse dokumenter jeg har liggende (om han finner disse, noe jeg tviler på). EDIT: Hva er det den ikke får med seg? Prøvde å laste det ned, men sitter på jobb, har ikke nett hjemme ennå, men jeg tror jeg må få lastet det direkte ned til en flashdisk før norton (overaktivt) tar det.. Endret 6. september 2006 av tore_v1
p@ge Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 vær forsiktig med og bruke dette program. " McAfee SiteAdvisor " advarer mot dette programmet som ett " spyware ". jeg installerte den for å prøve ut, det første som slo meg var: option : " prevent anti-spy programs ( such as spy sweeper, ad-aware, spybot etc ) from running on this computer " jeg har windows defender kjørende og ikke lenge etterpå krasjet iexplorer.exe. i hendelsesliste står dette: windows defender real-time protection has detected spyware or other potentially unwanted software. prøvde flere ganger med det samme resultat. man kan alså ikke kjøre den med " antispyware real time " på og litt kinkig å fjerne ( ingen avinstallerings fil ).
vegkaar Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Programmet skader jo ikke datamaskinen på noen måte. Grunnen til at de virus-programmene deres fjerner det er nok at den tar det som en keylogger. Som kan være skummelt vist du har fått det fra andre steder, istedet for å innstallere det kontrollert på egen pc.
p@ge Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Programmet skader jo ikke datamaskinen på noen måte.Grunnen til at de virus-programmene deres fjerner det er nok at den tar det som en keylogger. Som kan være skummelt vist du har fått det fra andre steder, istedet for å innstallere det kontrollert på egen pc. 6815488[/snapback] kjørte etterpå " Adaware og Spybot " Adaware fant ingenting men Spybot fant ' 007 spy ' relaterte trusler, ta den som man vil.
Mevon Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Vet dere om alle filene blir slettet etter du har avinstallert det. Laste at det ikke fates noe avinstalleringsfil så du måtte bare slette mappen Legger det seg f.eks noen filer på windows mappen?
vegkaar Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Vet dere om alle filene blir slettet etter du har avinstallert det. Laste at det ikke fates noe avinstalleringsfil så du måtte bare slette mappen Legger det seg f.eks noen filer på windows mappen? 6816691[/snapback] Avinnstalleringen finner du på settings-> advanced options i programmet ;p
p@ge Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Avinnstalleringen finner du på settings-> advanced options i programmet ;p 6817721[/snapback] godt at noen er våken, tenkte ikke på det !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå