ZayCon Skrevet 3. september 2006 Skrevet 3. september 2006 Age of mythology TrackMania Cs 1.6 Age of Empire
mhsalangli Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 1nsane, "politi og røver" i midtown madness 2, rally trophy, ravenshield, rallysport challenge, trackmania
just_me Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 1nsane, "politi og røver" i midtown madness 2, rally trophy, ravenshield, rallysport challenge, trackmania 6800141[/snapback] hvordan får mat tatt opp gullet i mm2?
Mevon Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Disse spillene er bra: Ghost Recon Call of Duty 2 CS 1.6 Flatout 2 +++ Er det forresten noen som veit om det går an å spille mot boter på BF2 Lan?
AlexGM Skrevet 5. september 2006 Skrevet 5. september 2006 Tidenes nr 1 for meg er duke nukem.. storkoste oss når vi spilte det altså, og det har aldri kommet et spill som gir meg en sånn følelse igjen.
Mixy Skrevet 5. september 2006 Skrevet 5. september 2006 :O Ingen har nevt Unreal tournament 2004? Det kicker jo! Siste dagen, når alle lissom er ferdig med alt annet, og bare er klar for rein gaming, det er da man finner fram unreal. Setter på botter man ikke klarer å slå, og slår dem Så er det jo alltids Risk II da (på PC)... Ta gjerne en runde når noen har lagt seg, folka er slitne, krever veldig lite tenking.
RIP Skrevet 5. september 2006 Skrevet 5. september 2006 Diablo2 er gøy ei stund starcraft broodwar er gøy ei stund WC3 er bare gøy på custommaps, siden det alltid er en noob og en ultra pro :\ WoW er pesten Call of Duty og Day of Defeat source er gøy Ellers er det alltid et heelt nytt spill som ingen har prøvd før, det kan man spille helt til noen blir veldig gode hehe
akristina92 Skrevet 5. september 2006 Skrevet 5. september 2006 - Garry's Mod (modifikasjon til Half-Life 2) - Open TTD (Open Transport Tycoon Deluxe) - Far Cry - Fallout - Robot Arena 2 (ikke le!) - PVK (Pirates, Vikings and Knights -- modifikasjon til Half-Life (1) ) De har slått godt ann da jeg holdt/var på vennelan.
Varmo Skrevet 5. september 2006 Skrevet 5. september 2006 CS 1.6 Track Mania Warcraft 3 Noen jeg kom på i farten, har kost meg mange timer på lan med disse:)
TotallyUseless Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 En liten grei liste 1. Cs 1,6 2. Warcraft 3 3. trackmania nation 4. age of empires 5. Wow hvis dere gidder
Mollenpriz Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 (endret) WoW på lan? Hva faen er det vitsi i? Uansett: GarrysMod og AOE || er alltid gøy. Endret 20. september 2006 av Mollenpriz
Andrull Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 Hva med Trackmania nations? Der kan dere lage en bane hver også se hvem som har laget best feks 6794592[/snapback] Jepp. Trackmania, flatout 1 og 2, BF serien, CS serien, (kanskje også HL2 deathmatch) Generals, BFME (battle for middle earth), quake 3 og 4, (4ern er såpass lik at grafikken vipper denne kraftig over til å være bedre) Kunne tenkt meg at FEAR kunne vært gøy noen timer også. WoW er den værste LAN ødeleggeren som er. (med mindre det er et WoW lan og alle spiller WoW da selvfølgelig!) 1. Det "ødelegger" alt som heter linjekapasitet og ping 2. Hvis halve lanet tar å spiller WoW, så blir det alltid at den andre halvdelen sitter på tregt nett og forum, og venter på at den nærmest evige kampen i WoW skal ta slutt. 3. Det krever at alle har konto osv.. 4. Det blir et helvetes leven, når halvparten av gutta på lanet prøver å overdøve hverandre med "kommandoer" XD 5. Dette gjelder bare på mindre LAN og på Lan der ikke absolutt alle spiller WoW!
Øssa Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 WoW på lan? Hva faen er det vitsi i? Uansett: GarrysMod og AOE || er alltid gøy. 6905315[/snapback] Wow er jo dritgøy på lan! Mye kjekkere å raide hvis alle som er i raidet sitter i samme rom. Sinnsykt digg.
Batnobbit Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 Diablo I-II var ganske morsomt og Half Life2 Death Match var Overaskende bra og WC III eller Star Craft men Heroes of Might and Magic går jo fint an på en pc da men det er veldig morsomt
Landeplagen Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 Tackmania. Har aldri spilt, men det er visst gratis og veldig artig... Skal laste det ned så snart skolen får ræva i gir!
NorThy Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 (endret) . Endret 23. april 2016 av NorThy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå