Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er jeg kravstor?


Anbefalte innlegg

Da har vi ihvertfall lokalisert problemet, og det er ikke henne. Hvis du heller lærte å stole på mennesker og få bygget opp selvtilliten (hovedårsaken til sjalusi), så hadde du sluppet å tenke over hvor mange jenten har vært i seng med før hun traff deg. Du begrenser dine egne valg ved å diskriminere erfarne jenter, og det er spesielt teit når det kun er pga sjalusi.

6803330[/snapback]

 

vel. etter erfaring er ikke folk til å stole på. stoler kun på meg selv.

men er enig at det begrenser mine valg kraftig, og at det er ganske så teit.

men problemet er at slik er det bare

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter erfaring er ingen måte å dømme folk. Du har fordommer mot alle, og det gjør at du uansett vil ha rett. Hvis du tror at folk ikke er til å stole på, så vil du aldri kunne fått et forhold som er så sterkt at man vet innerst inne at partneren er til å stole på. Hvis du derimot gir folk en sjanse, så vil du oppdage gode mennesker som stoler på deg, som du igjen kan stole på. Du kan ikke forvente at andre mennesker skal forandre seg for deg, du må begynne med deg selv.

Lenke til kommentar
Etter erfaring er ingen måte å dømme folk. Du har fordommer mot alle, og det gjør at du uansett vil ha rett. Hvis du tror at folk ikke er til å stole på, så vil du aldri kunne fått et forhold som er så sterkt at man vet innerst inne at partneren er til å stole på. Hvis du derimot gir folk en sjanse, så vil du oppdage gode mennesker som stoler på deg, som du igjen kan stole på. Du kan ikke forvente at andre mennesker skal forandre seg for deg, du må begynne med deg selv.

6803382[/snapback]

 

har ikke fordommer mot alle, men en god del av de jeg kjenner.

jeg er den personen som like å ha få VENNER istedetfor mange kamerater.

jeg har da et par som jeg stoler på, og de har gjort seg fortjent til det.

 

jeg gir folk sjanser, men det finnes grenser for hvor mange jeg kan gi

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH
vel. etter erfaring er ikke folk til å stole på. stoler kun på meg selv.

men er enig at det begrenser mine valg kraftig, og at det er ganske så teit.

men problemet er at slik er det bare

6803356[/snapback]

 

Hvor mange tror du igrunnen vil være sammen med noen som mistror og ikke stoler på dem? "Jada vi kan være kjærester, men ikke tro at jeg tro at jeg vil tro på at du er trofast eller snakker sant til meg, for jeg stoler ikke på noen". Et sånt forhold ville slitt henne ut med en gang, og det er vel igrunnen ikke så rart. Jeg tror du bør jobbe mer med å kunne stole på folk enn å finne en jente som passer kravene dine, å godta å bli mistrodd til de har bevist det motsatte gang på gang.

Lenke til kommentar
vel. etter erfaring er ikke folk til å stole på. stoler kun på meg selv.

men er enig at det begrenser mine valg kraftig, og at det er ganske så teit.

men problemet er at slik er det bare

6803356[/snapback]

 

Hvor mange tror du igrunnen vil være sammen med noen som mistror og ikke stoler på dem? "Jada vi kan være kjærester, men ikke tro at jeg tro at jeg vil tro på at du er trofast eller snakker sant til meg, for jeg stoler ikke på noen". Et sånt forhold ville slitt henne ut med en gang, og det er vel igrunnen ikke så rart. Jeg tror du bør jobbe mer med å kunne stole på folk enn å finne en jente som passer kravene dine, å godta å bli mistrodd til de har bevist det motsatte gang på gang.

6803456[/snapback]

 

det er ikke slikt at jeg ikke stoler på mennesker punktum med en gang.

og så lenge jenta ikke gjør noe som motbeviser at hun er til å stole på, så er det ikke noe problem. må bare bevise at jeg kan stole på henne så gjør jeg det.

 

har for mye dårlig erfaring på den fronten. derfor jeg er slik. har trodd jeg kan stole på mennesker, men det har vist seg av og til at jeg ikke kan det. fra de minste til større ting. har fortalt f.eks en person noe i all fortrolighet, dagen etterpå er et rykte ute som jeg ble mobbet for i mange år etterpå...

 

jeg har vert en person som har lett stolt på andre mennesker, men etter dårlig erfaring så gjør jeg ikke det lenger

Lenke til kommentar
Jeg er ikke sånn at jeg reiser ut, ser ei jente ejg kan tenke meg og tenker: ho er ikke til å stole på. Jeg må jo gi ho en mulighet til å bevise at ho er trofast. Det forlanger sikkert ho av meg og hvis ho ikke er blåst.

6803804[/snapback]

 

det er på en måte slik jeg mener. kom kanskje litt feil ut tidligere. jeg er ikke bestemt på å ikke stole på personer. men av erfaring er jeg mer var til det.

som du sier: gi henne en mulighet til å bevise det.

Lenke til kommentar

Der er bra å være kresen, men så er jenter mennesker de å... Er mange jenter der ute som kan virke som de er totalt blåst, men blir man litt bedre kjent med dem finner man ut at de faktisk ikke er så gale likevel. Ikke døm jenter på forhånd. Seff er det mange tullinger der ute oxo, men min erfaring er at det finnes mange greie jenter der ute. Det er bare at dere gutter er ikke alt for flink til å se dem alltid. Idiotene pleier som oftest å stille seg foran, å det er liksom det man ser. Vist du vil finne deg en flott jente, ikke nødvendigvis let blandt dem som er mest høylytt og gjør mest ut av seg... ;)

Lenke til kommentar
.......  Koste hva det koste vil. Jeg bryr meg ikke! Rap etter maten og gå i joggebukse på butikken!

 

Enig i mye av det du sier.. men for all del , jeg kan ikke fordra jenter som raper høylytt. Jeg gjør det ikke selv engang (med mindre jeg kun er med gutter og vi har konkuranse om hvem som har værst kroppslukt og kan rape høyest)..

 

En jordnær dame som liker å sene kvelder med en god film eller feks å spille et brettspill (brettspill er en fin måte å prate på hvis man har lite å prate om).

 

Er selv i samme situasjon selv ,men i min situasjon har jeg gått over til å være lat og gi faen istedet for å være "på vakt". Satser på at det kommer en som er god for noe mer enn et ligg etterhvert.

Lenke til kommentar
Hei jeg er en kar på 20 år som aldri har hatt noe forhold. Det er noe jeg egentlig syns er litt flaut å si. Jeg har hatt sex, men det har vært et par one night stands som jeg egentlig er en sterk motstander av. Begge var i russetida. Grunnen til at jeg ikke har hatt noe forhold er fordi jeg har valgt det selv.

 

Prøver å bygge opp poenget her. Jeg er litt gammeldags av meg. Jeg bryr meg om utseende, men det har ikke alt å si. Utseende venner man seg til, mens det er personen man skal leve med heile livet. Jeg synes det da er fryktelig vanskelig å finne ei "orntlig dame"! I dag lever vi i en verden der utroskap er like vanlig som å ha smør på brødskiva. Jeg ser ut som folk. Noen sier jeg er ganske kjekk. Uten at jeg lar det gå til hue på meg. Jeg har alltid kommet bedre overens med de som er eldre enn meg. Både gutter og jenter. Mange av jentene på min egen alder føler jeg at lever i sin egen fantasiverden der det meste handler om "sex, drugs and rock 'n roll"!

 

Jeg vil ha ei jordnær dame, med glimt i øyet og et vennlig utrykk. Helst være litt selvstendig. Ho må selvfølgelig være TROFAST! Jeg skal ikke være redd for å sende ho ut på byen med jentegjengen sin, for å si det sånn. Ei som ikke bryr seg om alt som står i aviser om helse og mote og alt det der. Jentene på min alder bryr seg enormt om mote. De skal være super-slanke, de skal ha seg noe hver gang de er ute, de skal gå i alle de rette klærne. Koste hva det koste vil. Jeg bryr meg ikke! Rap etter maten og gå i joggebukse på butikken!

 

Enig?

 

Uenig?

 

Er jeg kravstor?

6794254[/snapback]

 

Så uerfaren som du er i forhold til forhold så blir dette neppe ei dame du skal leve med resten av livet.

 

Først må du ha et forhold og lært før du kan begynne å tenke i det baner som du gjør.

Lenke til kommentar

Nei, du er ikke kravstor. Men for å finne ut hva du virkelig vil, så vil jeg anbefale å prøve og feile litt. Dumt å kaste bort masse tid, til slutt finne den du tror er den rette, også viser det seg at den romantiske overbevisningen du har hatt hele livet, ikke stemte over ens med det du virkelig ønsket allikevel. Det er også en idé å lære seg selv å kjenne. Man vil få en del utfordringer i et forhold, og å lære å vite hvordan man reagerer og forholder seg til enkelte av disse er en fordel. Dessuten går du glipp av mye moro og fine erfaringer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...