Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er jeg kravstor?


Anbefalte innlegg

Hei jeg er en kar på 20 år som aldri har hatt noe forhold. Det er noe jeg egentlig syns er litt flaut å si. Jeg har hatt sex, men det har vært et par one night stands som jeg egentlig er en sterk motstander av. Begge var i russetida. Grunnen til at jeg ikke har hatt noe forhold er fordi jeg har valgt det selv.

 

Prøver å bygge opp poenget her. Jeg er litt gammeldags av meg. Jeg bryr meg om utseende, men det har ikke alt å si. Utseende venner man seg til, mens det er personen man skal leve med heile livet. Jeg synes det da er fryktelig vanskelig å finne ei "orntlig dame"! I dag lever vi i en verden der utroskap er like vanlig som å ha smør på brødskiva. Jeg ser ut som folk. Noen sier jeg er ganske kjekk. Uten at jeg lar det gå til hue på meg. Jeg har alltid kommet bedre overens med de som er eldre enn meg. Både gutter og jenter. Mange av jentene på min egen alder føler jeg at lever i sin egen fantasiverden der det meste handler om "sex, drugs and rock 'n roll"!

 

Jeg vil ha ei jordnær dame, med glimt i øyet og et vennlig utrykk. Helst være litt selvstendig. Ho må selvfølgelig være TROFAST! Jeg skal ikke være redd for å sende ho ut på byen med jentegjengen sin, for å si det sånn. Ei som ikke bryr seg om alt som står i aviser om helse og mote og alt det der. Jentene på min alder bryr seg enormt om mote. De skal være super-slanke, de skal ha seg noe hver gang de er ute, de skal gå i alle de rette klærne. Koste hva det koste vil. Jeg bryr meg ikke! Rap etter maten og gå i joggebukse på butikken!

 

Enig?

 

Uenig?

 

Er jeg kravstor?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det jeg vel i bunn og i grunn mener er at; jenter vil heller være sammen med den kjekkeste gutten fremfor den med best personlighet. Den gutten som har personligheten vil jenta bare være venner med. Den har jeg hørt nok ganger. Men i lengda så er det de forholda som varer. Det spørs jo helt hva jenta er ute etter og da.

Lenke til kommentar

jeg tenker akkuratt det samme som deg.

møkka lei av "kulturen" idag. at en skal være redd for å sende dama ut på byen.

det er ikke slik det skal være. kall oss gjerne gammeldags...

 

jeg gidder ikke å legge ut om alt det jeg mener. blir bare forbannet av det.

 

men JA, jeg er så enig som det går ann å bli

og NEI, du er ikke kravstor

Lenke til kommentar

Høres kanskje litt ut som du er på feil jaktmarker? Skal man møte ei "årntli jente" på byen, er det ikke nødvendigvis in-plassene som er det mest riktige.

 

Det at jentene helst vil være med en kjekk gutt er ikke så rart. Er du ute på byen, er jeg rimelig sikker på at du også går etter de pene jentene :)

 

Syns ikke du er kravstor, men så er du bare 20 år også da ;) Kanskje la det gå litt lengre tid før du gremmes over at du ikke er i et fast forhold.

Lenke til kommentar

Man kan aldri eie eller bli eid av en annen person. Man kan derimot være et tilbud tilhverandre.

 

Man justerer tilbudet etter hvem man ønsker å tilby seg selv. Er du en så god deal som du mener du er vil du møte jenter som tilbyr det du ønsker.

 

Dog misstenker jeg deg p se ut som LarsP, men han har jo en trofast dame...så alt er mulig....

Lenke til kommentar

Det er sunne krav du stiller. Ikke stress, før du vet ordet av det har du møtt en orntlig jente. Ikke skjær alle på din alder under samme kam heller, det finns mange som ikke er sånn, og det som oftes ikke de som blir lagt merke til med en gang. Vær åpen og bli kjent med nye folk, ikke tenk "forhold" med en gang, men ta deg tid til å bli kjent med jenta. Kansje hun ikke vikrer såå bra til å begynne med, men plutselig er hun faktisk ikke så ille alikevel. ;) Rart det der, men sånn er det bare. Å gå etter utsenndet er idioti. Greit nok å tiltrekkes av den og den, men å avfeie ei jente pga at hun ikke har den frisyren du liker, øyenfargen eller de klærne du foretrekker, eller mindre pupper enn du syns er sexyes, er dårlig. Hvordan skal man da bli kjent med nye mennekser og kansje akkurat den jenta har alt det du ønsker, å tilby. En kar jeg kjente, gikk kun etter tynne jenter med store bryst og vakkert ansikt. han er nå i midten av 30 årene og klager fremdeles over hvorfor han ikke klarer å finne et orntlig kvinnfolk. Næææh rart liksom?? :hrm: Han har seg selv å takke.

Lenke til kommentar

Veldig sant det du sier der. Det finnes selvfølgelig jenter på min alder som tenker det samme som meg. Om gutter! Feilen jeg ofte gjør, er at jeg blir for god venn med jenta. Og da vil ho fortsette og bare være venner. Men det må da gå an å være venner sjøl om man er i et forhold!? Jeg er langt ifra perfekt. Alle har feil, men driver ikke med tull.

Lenke til kommentar
Nei, du er ikke kravstor, men hvis du bare møter slike jenter så omgås du feil type mennesker.

6794685[/snapback]

Indeed, jeg veit hva jeg vil ha, og jeg veit jeg har en hælvetes stor mengde vanskeligheter å finne det her jeg bor. Men jeg har møtt jenter som jeg har falt pladask for, dessverre alt for langt unna. Så prøver nå å finne noe som er mye nærmere meg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Vil ikke si at du er kravstor, men når de fleste jenter tror alle gutter elsker sminkedukker i siste mote, selv om det egentlig er viktigere i forhold til andre jenter, så er det kanskje vanskelig å finne en jente som er slik du beskriver (nå tenker jeg først og fremst på joggebukser og raping).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...