Gå til innhold

Redda Pinnsvin/piggsvin fra "slow death"!


TheBlackSheep

Anbefalte innlegg

heihei folkens......

 

I dag redda jeg et pinnsvin/piggsvin fra døden......Jeg fant den i lysgrava* rett utenfor huset. Så han hadde ingen mulighet for å komme seg ut av seg selv. det var bare en liten unge så jeg var veldig redd for at han skulle være skadet, i og med at fallet var på ca 1 halv meter. men det gikk bra med han. Jeg tok han ut med en spade. Virka som om han var i sjokk da han kom opp, men han kom seg etter en stund. så nå er alle ting godt igjen.

 

*lysgrav = en liten grav for å få lys inn gjennom vinduet i kjelleretasjen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Flott Sheep! Bra at du tok deg tid til å hjelpe den lille fyren, istedenfor å la den ligge der og dø sakte :) Håper han vokser opp frisk og rask da!

 

De som velger å ta livet at andre dyr uten grunn er det verste jeg vet! Leser om folk som drar katter i halen etter biler osv... Skjønner bare ikke hvordan sliek misforstre kan vandre i gatene våre :(

Lenke til kommentar
Flott Sheep! Bra at du tok deg tid til å hjelpe den lille fyren, istedenfor å la den ligge der og dø sakte :) Håper han vokser opp frisk og rask da!

 

De som velger å ta livet at andre dyr uten grunn er det verste jeg vet! Leser om folk som drar katter i halen etter biler osv... Skjønner bare ikke hvordan slike misforstre kan vandre i gatene våre :(

6828560[/snapback]

 

 

Det samme kan sies om Mulla Krekar :tease: . Vel det var hyggelig og lese om hvordan du hjalp den lile fyren, må slenge meg på Vorpals meninger og si at slike ting varmer mitt hjerte :love:

Endret av Dark Archon
Lenke til kommentar
Mine besteforeldre har laget små ramper opp fra lysgravene sine så pinnsvinene kommer seg opp.  :)

6834241[/snapback]

 

Det må jeg å gjøre! Det er faktisk ikke første gangen dette skjer! Har hatt besøk av pinnsvin opp til flere ganger før. :yes:

 

Jeg bor i Trondheim og jeg trur det er en del pinnsvin her. Så jeg lurer på om jeg ikke skal fixe meg med en sånn planke. :hmm:

Lenke til kommentar
Mine besteforeldre har laget små ramper opp fra lysgravene sine så pinnsvinene kommer seg opp.  :)

6834241[/snapback]

 

Det må jeg å gjøre! Det er faktisk ikke første gangen dette skjer! Har hatt besøk av pinnsvin opp til flere ganger før. :yes:

 

Jeg bor i Trondheim og jeg trur det er en del pinnsvin her. Så jeg lurer på om jeg ikke skal fixe meg med en sånn planke. :hmm:

6834681[/snapback]

De har til og med tatt seg bryet med å spikre inn små trinn i planken, så det skal være lett for pinnsvinet å klatre opp selv når det er glatt. Det er i grunnen ganske søtt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...