Gå til innhold

Veldig kult japansk flash-spill (rytmebasert)

Bytex

Anbefalte innlegg

Skrevet
Noen som vet om man kan få ut musikken i spillet på en eller annen måte? Åpne det i et program av noe slag og lirke ut lydbiten av spillet :)

Har prøvd å søke etter chanvala 1612. Ingen lykke :hm:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Huff, Trådstarte bes herved i all fremtid å holde slike spill for seg selv. Skaper bare bry; som om jeg ikke har annet å holde på med...

Level 1 på hard er relativt enkel å få perfekt:

post-66353-1157587554_thumb.jpg

Level to kostet svette og tårer:

post-66353-1157587616_thumb.jpg

Level tre har jeg enda ikke klart å få til =(. Regner med at det vil koste blod å få til det perfekt, siden det på slutten er helt umenneskelig. Et av mine bedre forsøk:

post-66353-1157587715_thumb.jpg

PS: det er en bug i spillet som gjør at spilet legger feil sammenlagt, det gir deg dobbel poensum + at du får spille neste brett uten å ha fullført forrige. Klikk i spillet akkurat i det "Game Over" dukker opp, så inntrer buggen.

Endret av CQL
Skrevet
Huff, Trådstarte bes herved i all fremtid å holde slike spill for seg selv. Skaper bare bry; som om jeg ikke har annet å holde på med...

Level to kostet svette og tårer:

Level tre har jeg enda ikke klart å få til =(. Regner med at det vil koste blod å få til det perfekt, siden det på slutten er helt umenneskelig. Et av mine bedre forsøk:

PS: det er en bug i spillet som gjør at spilet legger feil sammenlagt, det gir deg dobbel poensum + at du får spille neste brett uten å ha fullført forrige. Klikk i spillet akkurat i det "Game Over" dukker opp, så inntrer buggen.

6817888[/snapback]

Ah, godt jobba, slutten på nivå 3 er ei hard nøtt å knekke ja. Trur eg må prøve ein dedikert flashspelar, går litt hakkete i Opera synest eg. :hmm:

Denne hoppe-over-brett-buggen er omtalt i nesten annankvart svar i denne tråden. ;)

Skrevet

Kom igjen folkens! Kan ikkje la tråden dø heilt enda!

Min rekord so far, har klart max på nivå 2, men ikkje på nivå 3, må vel være nokon som har klart det etterkvart?

post-23219-1157820039_thumb.png

Skrevet

Fikk full pott på første lvl. easy. Og nesten full pott på de to neste på easy.

Hard var vanskelig. Men overlevde på bane en, men fikk game over på bane to:(

Skrevet
zeph, har du seriøst fått max poengsum? Det virker jo helt mongo. Får selv bare rundt 48k.

6838650[/snapback]

Kom ikkje flytande på ei fjøl for å sei det sånn. Hadde ein del rundar med 1, 2, 3 ringar for lite før den satt.

Skrevet

Damn, grattis Zeph. Du er vel ikke tilfeldigvis japaner? ;)

Klarer ikke mer enn rundt 53100 selv. Slutten er jo helt mongo.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...