Gå til innhold

Bærbar PC som kan kjøre Oblivion

LangtSkrik

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tenkt å investere i en bærbar for første gang nå og vil gjerne ha en som kan kjøre noen av de nyeste spillene brukbart. Tenker da spesielt på Elder Scrolls IV: Oblivion.

Er det mulig å få en slik maskin til rundt 12 000? Kan til nød strekke meg til 13 000.

Ikke et krav at spillet skal kunne kjøres med alt på max, bare med rimelig brukbare settings og grei fps.

Ville sette stor pris på evt. tips og råd. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for gode forslag! :)

Mye som tyder på at jeg vil gå for Zepto ZNote. Det ser ut som et veldig bra kjøp i forhold til prisen. 14" skjerm virker litt lite, men det kan jeg alltids leve med.

Ja, slenger meg på den, bra maskin det, litt svakt baklys på skjermen, men eller ei flott maskin.

Gjelder dette for begge skjermene som kan velges? (Crystal Clear og den vanlige) :hmm:

Skrevet
Takk for gode forslag! :)

Mye som tyder på at jeg vil gå for Zepto ZNote. Det ser ut som et veldig bra kjøp i forhold til prisen. 14" skjerm virker litt lite, men det kan jeg alltids leve med.

Ja, slenger meg på den, bra maskin det, litt svakt baklys på skjermen, men eller ei flott maskin.

Gjelder dette for begge skjermene som kan velges? (Crystal Clear og den vanlige) :hmm:

6789524[/snapback]

Det vet jeg ikke, refererte egentlig bare til testen på hw.no, kan hende den ene er bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...