Gå til innhold

Sapphiron down av Death and Taxes


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
lurer på hvor mange guilds de ødela for å få tak i nok frost runes?

6789335[/snapback]

 

de trenger ikke det da, de har sikkert tatt all spawnpunktene i 1 og en halv måned eller noe allerede.

6789406[/snapback]

 

er vel ikke spawnpunkt. frozen rune dropper inside Naxx så vidt jeg vet

Lenke til kommentar
Jaja, når de slutter med WoW finner de ut hvor mye tid de har kasta bort.

6788498[/snapback]

Haha.. Bra du gidder å ta deg tid til å poste i denen delen av forumet.

 

Uansett. Jeg vet jeg bruker mye tid på WoW, men jeg ser aldri tilbake på det som bortkasta/tapt tid, for tin IRL går foran WoW så jeg går aldri glipp av noe annet.

 

Bra jobbet av Death and Taxes som tar han såpass fort. Ikke at jeg tror Sapphiron er så alt for vanskelig når du har nok frost resistance og er samkjørte nok.

 

Frozen Runes er noe som du kan få i Naxxaramas. Disse trenger du for å lage items med enten Blacksmithing eller Tailoring. Disse itemene har veldig mye frost resistance.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar
Folk sa det samma om Sapphiron, Bamboocha! Nihilum pleier hvertfall å bruke ca 4 dager i uka bare på å wipe på bosser helt til de klarer det, tviler på at DnT er noe dårligere.

6789193[/snapback]

 

True true... men tviler likevell. Han er tross allt siste bossen i naxx, og jeg ville blitt veldig skuffet om de tok han på en uke. You never know tho...

Lenke til kommentar
har de prøvd seg på kel thuzad enda?

6791079[/snapback]

65% wipe er deres beste forsøk til nå, mener jeg de skrev. Det er jo ikke så gale.

 

Ja, jeg er Nihilum-fanboy, men kan det tenkes at Nihilum nå ikke sier noe om en eventuell Sapphiron-kill og går for en ny world first? Sånn i og med at de burde ha mye av det samme grunnlaget som D&T, pluss en ekstra dag å gå på mtp maintenance?

 

Ja, Blomsterjohn, du må gjerne le av meg. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...