Gå til innhold

Sapphiron down av Death and Taxes


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Er bare bosser i Naxxramas som dropper Desecrated stuff, det +masse andre dyre ting må leveres til en fyr for å fullføre et quest som gir det et tier3 item,

 

 

Kel'thuzad er borte ;D :

 

thoneyellul8.jpg

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Leter etter ny tank,

Gear over t2 , gjerne masse t3

 

Det kuttet nok ned på noen søknader.

Spm, er det bare naxx t3 dopper?

Hvordan er det mulig å få så mange t3 for et guild med en så ny naxx.

Tviler på om MT hadde 7/9 på dag 1 etter patch.

6793414[/snapback]

 

Ja tier3 dropper i Naxxramas, hvordan de får så mye t3 ? dreper bosser vell..

Lenke til kommentar

De tankene de vil ha er som regel dropoffs fra andre store guilder på andre servere så vidt jeg veit.

 

Og Nihilum-fanboy-kommentaren; ta den med ei klype salt, ok? Jeg har spilt på Magtheridon, og det er litt stas å spille på serveren med en av de største PvE-guildene. Om ikke annet, så er det mye fancy å inspecte i byene. :)

Lenke til kommentar
De tankene de vil ha er som regel dropoffs fra andre store guilder på andre servere så vidt jeg veit.

 

Og Nihilum-fanboy-kommentaren; ta den med ei klype salt, ok? Jeg har spilt på Magtheridon, og det er litt stas å spille på serveren med en av de største PvE-guildene. Om ikke annet, så er det mye fancy å inspecte i byene. :)

6794252[/snapback]

 

Nørd.

Lenke til kommentar
De tankene de vil ha er som regel dropoffs fra andre store guilder på andre servere så vidt jeg veit.

 

Og Nihilum-fanboy-kommentaren; ta den med ei klype salt, ok? Jeg har spilt på Magtheridon, og det er litt stas å spille på serveren med en av de største PvE-guildene. Om ikke annet, så er det mye fancy å inspecte i byene. :)

6794252[/snapback]

 

Nørd.

6794482[/snapback]

Troll.

Lenke til kommentar
De tankene de vil ha er som regel dropoffs fra andre store guilder på andre servere så vidt jeg veit.

 

Og Nihilum-fanboy-kommentaren; ta den med ei klype salt, ok? Jeg har spilt på Magtheridon, og det er litt stas å spille på serveren med en av de største PvE-guildene. Om ikke annet, så er det mye fancy å inspecte i byene. :)

6794252[/snapback]

 

Nørd.

6794482[/snapback]

Troll.

6794557[/snapback]

 

Sau

Lenke til kommentar
Gjest medlem-75284
De tankene de vil ha er som regel dropoffs fra andre store guilder på andre servere så vidt jeg veit.

 

Og Nihilum-fanboy-kommentaren; ta den med ei klype salt, ok? Jeg har spilt på Magtheridon, og det er litt stas å spille på serveren med en av de største PvE-guildene. Om ikke annet, så er det mye fancy å inspecte i byene. :)

6794252[/snapback]

 

Nørd.

6794482[/snapback]

Troll.

6794557[/snapback]

 

Sau

6794661[/snapback]

 

Paladin

Endret av medlem-75284
Lenke til kommentar
De tankene de vil ha er som regel dropoffs fra andre store guilder på andre servere så vidt jeg veit.

 

Og Nihilum-fanboy-kommentaren; ta den med ei klype salt, ok? Jeg har spilt på Magtheridon, og det er litt stas å spille på serveren med en av de største PvE-guildene. Om ikke annet, så er det mye fancy å inspecte i byene. :)

6794252[/snapback]

 

Nørd.

6794482[/snapback]

Troll.

6794557[/snapback]

 

Sau

6794661[/snapback]

 

Paladin

6794746[/snapback]

 

fisk

Lenke til kommentar
De tankene de vil ha er som regel dropoffs fra andre store guilder på andre servere så vidt jeg veit.

 

Og Nihilum-fanboy-kommentaren; ta den med ei klype salt, ok? Jeg har spilt på Magtheridon, og det er litt stas å spille på serveren med en av de største PvE-guildene. Om ikke annet, så er det mye fancy å inspecte i byene. :)

6794252[/snapback]

 

Nørd.

6794482[/snapback]

Troll.

6794557[/snapback]

 

Sau

6794661[/snapback]

 

Paladin

6794746[/snapback]

 

fisk

6794811[/snapback]

Spamtard! :tease:

 

 

EDIT: Nå kommer vel snart Psilo og stenger hele posten :whistle:

Endret av BadBeer
Lenke til kommentar
Leter etter ny tank,

Gear over t2 , gjerne masse t3

 

Det kuttet nok ned på noen søknader.

Spm, er det bare naxx t3 dopper?

Hvordan er det mulig å få så mange t3 for et guild med en så ny naxx.

Tviler på om MT hadde 7/9 på dag 1 etter patch.

6793414[/snapback]

 

Warriors deler bare sine desecrated drops med rogues og det går jo fint å få så mye hvis guilden bestemmer seg for åt rogues får ikke tier 3 før de har 8 warrs med minst 4 tier 3.

Lenke til kommentar

Er fantasiløs, og quoter fra US R&D forums, for de som ikke har sett det ennå:

 

The Four Horseman: An epic encounter that delays the world's best raiders by demanding sheer coordination and pure teamwork. All about the best execution. A pinnacle in 40 man raiding.

 

An epic encounter that delays the world's best raiders by demanding a stockpile of resistances and the perfect strategy. Unlock the secrets to Saphhiron's mysteries and take a deep breath as you conquer this frozen foe.

 

Kel'Thuzad: An epic encounter that delays the world's best raiders by despawning on them so that they must wait another week and a full clear to attempt him again.

 

Jeg syns det var tidig. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...