FelaroN_ Skrevet 1. september 2006 Skrevet 1. september 2006 (endret) Ja, da har endelig NTW II kommet ut bare custom og history battles though, links her: Mirror 1 Mirror 2 Mirror 3 The Lordz are very proud and pleased to announce the first release of NTW2: The 1812 Borodino Scenario. As an extra we have added the last trailer, so you can come into the right mood. Infantry Trailer All movies require Quicktime to watch: Apple Quicktime High Quality Medium Quality Low Quality (right click > save target as...) !All trailer links are temporarily disabled to stabilise the server, because of the massive rush on the mod we have killed all direct download links until we see normal traffic again! Before downloading, installing and playing NTW2, we strongly advise you to carefully read our previous previews as they hold some vital usefull tips and information. You still can view the older previews here: 1. Infantry Preview 2. Cavalry Preview 3. Artillery & Command 4. Gameplay & Tactics 5. Singleplayer & Multiplayer Install Instructions Make sure you have a clean copy of Rome Total War patched to version 1.5 or Rome Total War + Barbarian Invasion with the 1.6 patch installed, ready on your computer, download the installer and follow the instructions. Tip: Napoleonic Total war 2 cannot be used with any other modification Tip: Rome: Total War Gold edition and Total War: Eras already use RTW v1.5 and BI v1.6 so installation using those TW products should give no problems Download Links You can find all our products on The Lordz website: The lordz website All our products and downloads can be found in the download section on that site: The download section Support We provide full support on The Lordz forum, we strongly advise to visit and register here first: The lordz forum For download, install or gameplay problems please post in here: The surgeon room For your most immediate and most frequently asked questions about Napoleonic Total War 2, go to the NTW2 FAQ section on The Lordz forum: The NTWII fact section Organising Multiplayer Games For MP games gathering please visit The Lordz Forum, we have a special room for all MP related gameplay: The council of war Enjoy! The Lordz Endret 1. september 2006 av FelaroN_
Gunfreak Skrevet 1. september 2006 Skrevet 1. september 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=624882 <-- har fortalt det alt, deter jo hovedsaklig MP mod, men det funker helt ok i custom battle
FelaroN_ Skrevet 1. september 2006 Forfatter Skrevet 1. september 2006 (endret) ja glemte å nevne det. Så ikke at du hadde lagt det ut allerede. Sorry har du klart borodino greia? min vil ikke "seire" andre kampen, den på bakketoppen :/ Endret 1. september 2006 av FelaroN_
Gunfreak Skrevet 1. september 2006 Skrevet 1. september 2006 ja har greid den, på andre forsøk, det er 3 deler da. 1. når man skal ta kirken 2 når man skal ta Redoubt 1 3 når man skal ta Redoubt 2, i fullt angrep, der må du også da og route Russien guards. etter du gjør det vinner du
FelaroN_ Skrevet 1. september 2006 Forfatter Skrevet 1. september 2006 okay, åssen er det man tar redoubt 1, jeg har overtatt hele greie og skjer ikke en shiit
Gunfreak Skrevet 2. september 2006 Skrevet 2. september 2006 jeg hadde også problemer med det, virker som du må ha så så mange folk der eller noe.
koronag Skrevet 2. september 2006 Skrevet 2. september 2006 Hvordan er det da, gumfreak? Jeg har lastet det ned, men vet ikke om jeg orker å installere rtw IGJEN på en stund.
Gunfreak Skrevet 2. september 2006 Skrevet 2. september 2006 det er tøfft, kan bli litt rotete hvis man ikke passer på, gøy å spille på nett, og det har mange flere nøyanser enn vanilla rome, cav er foreksempel mye svakere og må brukes velid forsiktig
Songmist Skrevet 3. september 2006 Skrevet 3. september 2006 Latterligere AI enn dette finner du _IKKE_ noe sted. Skuffende
Gunfreak Skrevet 3. september 2006 Skrevet 3. september 2006 er fordi rome ai ikke takler denne type gameplay. og er derfor det er en MP only mod.
Songmist Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 AI på "execute players orders" på egne units jeg snakker om.
Gunfreak Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 du gjør det nok bare feil, husk at skal du flytte units over bro'r må du gjøre formasonen smal bør du kan flytte den.
Songmist Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 (endret) Jeg mener heller den "Vi er tropper, vi angriper ikke på ordre, og vertfall ikke når man står 5-15m unna fienden" delen. Endret 4. september 2006 av Songmist
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå