Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor gammel var du når du debuterte seksuelt?


TiNuSsS

Når debuterte du?  

2 146 stemmer

  1. 1. Når debuterte du?

    • 12
      62
    • 13
      44
    • 14
      119
    • 15
      208
    • 16
      258
    • 17
      202
    • 18
      178
    • 19
      80
    • 20
      68
    • 21-30
      88
    • 31-40
      3
    • 40+
      20
    • Har ikke hatt sex
      817


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...
Gjest Guest_John_*

Var 18, ho va 14, og etter det så ble det regelmessig sex med en på 26 i 2 måneder cirka, da var jeg 19, og 3 måneder etter jeg fylte 20 ble jeg ilag med en på 14, som jeg enda er ilag med, er 22 idag, hun er 17

Lenke til kommentar

Jeg er fremdeles jomfru. Vil bare vente til det virkelig føles riktig for meg. Problemet mitt er at jeg ikke finner noen jeg virkelig kan forelske meg i. De på min egen alder (av de jeg kjenner) er enda så umodne og korttenkte. Nærmeste jeg har kommet til å finne en jeg virkelig kan snakke med, var for opptatt av sex at jeg ble uinteressert igjen... sux, men jeg tenker ikke at det er viktig for meg å miste møydommen.

Sex alene er jo ikke så ille det heller :!:

Lenke til kommentar

I henhold til retningslinjene §1, må jeg ærbødigst be debattanter, holde seg til trådens tema. Mener du en tråd eller et innlegg som sådan strider mot retningslinjene, ikke kommenter dette den aktuelle tråd, men rapporter. I henhold til retningslinjene ble '11' innlegg slettet fra tråden.

 

Dette er ikke en tråd for å diskutere generell seksuell lavalder og/eller pedofili.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding".

 

:)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Heh, merkelig hvor mange som var 17 og under her i tråden, fryktelig ute av synk med resultatene i avstemningen over ;-) Mistenker at gjerne endel farer med skrøner eller skryter på seg noen år.

 

Ser ikke at det skal være så forferdelig tabu egentlig, selv var jeg 23 år. Brukte en stund på å finne ut av meg selv, og å finne noen jeg var komfortabel med. Har all respekt for dem som prøvde det som yngre, er ikke det, men synes ikke det er så mye poeng i å være flau fordi man ventet. Er nok av de som prøvde for tidlig og angret seg.

 

My 2 cent

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...