Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor gammel var du når du debuterte seksuelt?


TiNuSsS

Når debuterte du?  

2 146 stemmer

  1. 1. Når debuterte du?

    • 12
      62
    • 13
      44
    • 14
      119
    • 15
      208
    • 16
      258
    • 17
      202
    • 18
      178
    • 19
      80
    • 20
      68
    • 21-30
      88
    • 31-40
      3
    • 40+
      20
    • Har ikke hatt sex
      817


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fy satan så mange jomfruer det er her! Kan da ikke være sååå vanskelig å få seg noe?

Tenk på alle som stemte jomfru da avstemningen ble opprettet, men som nå ikke er jomfru lenger. Dessuten er det en god del brukere under f.eks 15 år, og der er det naturligvis ikke alle som har hatt sex ennå.

Lenke til kommentar
Fy satan så mange jomfruer det er her! Kan da ikke være sååå vanskelig å få seg noe?

Tenk på alle som stemte jomfru da avstemningen ble opprettet, men som nå ikke er jomfru lenger. Dessuten er det en god del brukere under f.eks 15 år, og der er det naturligvis ikke alle som har hatt sex ennå.

Eller så er det mange som er så uheldige (som meg) at de faktisk ikke får seg noe, uansett hva de gjør :)

Er snart 17 :)

Lenke til kommentar

Jeg var 16 år gammel : )

For meg var det helt perfekt selv om jeg var dritnervøs.

Klart det ikke var så godt som det ble etterhvert og sånn, men jeg var så utrolig forelsket i kjæresten min at det egentlig var nok. Om hun synes det var like perfekt tviler jeg på, hun sa det gjorde ganske vondt, hehe

Lenke til kommentar
Gjest gutt_snart_18

Det er da ikke såå vanskelig å få seg noe. Jeg har hatt dame i to år, og likevel kunne jeg hatt meg med minst tre jenter til(ei i går, og ei anna på fredag faktisk:D). Greit nok, jeg trener, men jeg har litt mage og jeg er både bleik og hårete(hahaha:D). Derfor er det muligens ikke utseende som gjør at jeg kan få meg. Det går egentlig bare på selvtillit, eller med andre ord den selvtilliten jentene tror du har. Jeg synes ikke at jeg er den peneste, kuleste og tøffeste av alle gutta i byen, men jeg later som det, og det synes tydeligvis mange jenter er tiltrekkende. Nå må ikke dere misforstå meg: Jeg er hverken "gangster", eller en av de som sloss mest, men jeg prøver så godt jeg kan å fremstå som en lykkelig person som har kontroll over livet sitt. Dette aspektet med kontroll er nok ganske viktig. Nå blir det mye "jeg, jeg, jeg" her, men jeg kan kanskje komme med et lite tips eller to til dere som ikke har fått dere og.

 

Først vil jeg si at hvis du skal prøve å få deg mus, så dra på fest. Og henger du med "de rare" til vanlig, så henger du heller med "de kule" på fest. På skolen er jeg helt annerledes enn jeg er på fritida: På skolen henger jeg med "de smarte" og jobber relativt hardt med skolearbeid(gjør ingenting hjemme). Når jeg er hjemme alene sitter jeg på PC-en eller mekker pc, bil eller moped, og ellers er jeg enten med dama mi(hva vi gjør, kan dere vel tenke dere?:)) eller med "festkompisene" mine. Det er venner fra ungdomsskolen som jeg ikke snakker om skolen med, men heller damer, biler og festing. De er mye kulere enn de jeg henger med på skolen, og de kan faktisk få meg til å le, i forhold til folka på skolen, som får meg til å gjøre lekser:P Dette tror jeg er veldig viktig, ettersom jeg på en måte har tre omgangskretser: De sofistikerte og smarte, de kule og dama mi og vennene hennes.

 

Poenget med den lille historien der var at hvis man klarer å ha flere liv og flere "personligheter", så får man tilfredstilt flest personer(ikke bare seksuelt). Det er helt normalt at det er "skummelt" å komme seg inn i flere kretser enn man er i etter undomsskole etc, og det tok faktisk 1,5 år på videregående før jeg begynte å henge og snakke skikkelig med andre enn de jeg gikk på ungdomskole med. Det er bare å tørre å snakke med folk, så går det bra!:)

 

Og her er hele poenget med innlegget. Skal du få deg, så alle kriteriene være oppfylt(utenom 4). Dette gjelder spesielt på fest, men det er fordelaktig også å følge den på skolen/jobb etc.

 

 

1. Vær med kule folk

- Er du med de kule, blir du automatisk kul

2. Se bra ut(fiks håret etc(det gjør jeg forøvrid alltid))

- Ser man ikke bra ut får man ikke nye venner

3. Oppfør deg skikkelig

- Jenter liker ikke barnslige gutter som banner overdrevent mye, sloss, spytter og gjør andre rare eller primitive ting

4. Vær en mann!

- Dette er ikke like relevant i dagens samfunn som det var for noen år siden, men erfaringsmessig sier ikke jenter nei til en skikkelig mann

- En skikkelig mann er for meg en som: er en autoritet(såfremt det passer seg), har selvkontroll, er stødig(fysisk og psykisk), ser bra ut(fikser seg), spiser skikkelig(uten slafsing etc) og som oppfører seg ordentlig(som nevnt tidligere). Skal du håndhilse, så se i øynene og ha et fast håndtrykk.

 

Det som forøvrig funker bra for meg er å virke litt dum. Altså si litt rare vitser(litt grove?), alltid referere til sex, og tulle. Alltid tulle. Man kan jo såklart ha en seriøs samtale hvis det passer seg, men hvis du skal henvende deg til en større, beruset forsamling, tull.

 

Humor er ditt våpen!

 

Lykke til med musejakt:D

 

PS. til dere jenter, så er selvtillit the key. Hvis du sitter i et hjørne med de andre stille vennene dine er sjansene små for at en gutt vil legge merke til deg. Hvis du prøver å snakke med alle, har litt utringning, smiler og ler, er mulighetene mangedoblet. Nå tror jeg ikke akkurat at det er noe problem for ei jente å få seg med mindre du er direkte stygg, men så er det bare å vise at du vil, så får du. Det skal nevnes at jeg også har sett hårete, bleikfeite kuer jenter med et tryne som likner på kongens, som har fått seg med langt penere gutter, så håpet er ikke ute uansett hvor ille du er. Tenk at du er pen, så blir du pen!:)

Lenke til kommentar
...

Er for det meste med de kule folka, men ikke de som er kulest, de er bare drittsekker synes nå jeg ;)

Jeg fikk ganske fort venner på vgs, er jo venn med alle i klassen nå, og noen er gode venner.

 

Jeg trener mye, nesten for mye :p

Jeg oppfører meg skikkelig når jeg vil, men er rimelig (jævli) barnslig nærmest hele tiden ellers ;D

 

Men uansett, jeg stresser ikke med å få meg "noe", det er ikke førsteprioritet for å si det sånn ;)

Dessuten er ikke fest det helt store for min del :)

 

Jeg er ikke en av de kule selv, føler jeg.. Jeg har mine øyeblikk, men jeg har ALTFOR lav selvtillit/selvbilde til å snakke nærmest...

Dette pga noe som har skjedd med kjærlighetslivet mitt de siste månedene... (Ei jente jeg likte (og hun sa hun likte meg osv) dreiv å kødda med meg i et halvt år.. Ikke kult.. :(

 

Så problemene mine er for det meste humor, (utseende) og selvtillit ;)

That's my story :)

Endret av Marvil
Lenke til kommentar
Og henger du med "de rare" til vanlig, så henger du heller med "de kule" på fest. På skolen er jeg helt annerledes enn jeg er på fritida: På skolen henger jeg med "de smarte" og jobber relativt hardt med skolearbeid(gjør ingenting hjemme). Når jeg er hjemme alene sitter jeg på PC-en eller mekker pc, bil eller moped, og ellers er jeg enten med dama mi(hva vi gjør, kan dere vel tenke dere?:)) eller med "festkompisene" mine. Det er venner fra ungdomsskolen som jeg ikke snakker om skolen med, men heller damer, biler og festing. De er mye kulere enn de jeg henger med på skolen, og de kan faktisk få meg til å le, i forhold til folka på skolen, som får meg til å gjøre lekser:P Dette tror jeg er veldig viktig, ettersom jeg på en måte har tre omgangskretser: De sofistikerte og smarte, de kule og dama mi og vennene hennes.

 

Poenget med den lille historien der var at hvis man klarer å ha flere liv og flere "personligheter", så får man tilfredstilt flest personer(ikke bare seksuelt).

 

Lykke til med musejakt:D

 

Hva med å være seg selv? Du høres ut som en skuespiller, ikke en person jeg ville definert som "kul" i hvertfall. Hater ordet "kul", men hvis det er noen jeg virkelig synes er kule, så er det de som tør å være seg selv, og drite i hva andre måtte tro og mene.

 

Og å generalisere på den måten du gjør; kutt ut de rare på fest, vær med de kule etc etc er bare helt utrolig teit, spør du meg. Overfladisk tankegang av en med liten selvtillit selv kanskje?

Lenke til kommentar
Gjest gutt_snart_18
...

Er for det meste med de kule folka, men ikke de som er kulest, de er bare drittsekker synes nå jeg ;)

Jeg fikk ganske fort venner på vgs, er jo venn med alle i klassen nå, og noen er gode venner.

 

Jeg trener mye, nesten for mye :p

Jeg oppfører meg skikkelig når jeg vil, men er rimelig (jævli) barnslig nærmest hele tiden ellers ;D

 

Men uansett, jeg stresser ikke med å få meg "noe", det er ikke førsteprioritet for å si det sånn ;)

Dessuten er ikke fest det helt store for min del :)

 

Jeg er ikke en av de kule selv, føler jeg.. Jeg har mine øyeblikk, men jeg har ALTFOR lav selvtillit/selvbilde til å snakke nærmest...

Dette pga noe som har skjedd med kjærlighetslivet mitt de siste månedene... (Ei jente jeg likte (og hun sa hun likte meg osv) dreiv å kødda med meg i et halvt år.. Ikke kult.. :(

 

Så problemene mine er for det meste humor, (utseende) og selvtillit ;)

That's my story :)

Joda, for all del. Ikke de "kuleste". De er alt for overfladiske. Men de kuleste i din omgangskrets:)

 

Å være barnslig er jo supermoro, men det bør være forbeholdt når man er med "gutta". Jenter synes ikke barnslige gutter er kult. Hvorfor liker du ikke å dra på fest? Synd det med jenta di, men sånn kan det gå i blant. Har driti meg ut utallige ganger med jenter selv. F.eks sa jeg i 2k5 at jeg elska ei jente(på fransk på et kort bundet rundt en diger rød rose) på juleaften, og ble brutalt avvist. Det er en bedriten historie, skal jeg si deg:P

 

 

Og henger du med "de rare" til vanlig, så henger du heller med "de kule" på fest. På skolen er jeg helt annerledes enn jeg er på fritida: På skolen henger jeg med "de smarte" og jobber relativt hardt med skolearbeid(gjør ingenting hjemme). Når jeg er hjemme alene sitter jeg på PC-en eller mekker pc, bil eller moped, og ellers er jeg enten med dama mi(hva vi gjør, kan dere vel tenke dere?:)) eller med "festkompisene" mine. Det er venner fra ungdomsskolen som jeg ikke snakker om skolen med, men heller damer, biler og festing. De er mye kulere enn de jeg henger med på skolen, og de kan faktisk få meg til å le, i forhold til folka på skolen, som får meg til å gjøre lekser:P Dette tror jeg er veldig viktig, ettersom jeg på en måte har tre omgangskretser: De sofistikerte og smarte, de kule og dama mi og vennene hennes.

 

Poenget med den lille historien der var at hvis man klarer å ha flere liv og flere "personligheter", så får man tilfredstilt flest personer(ikke bare seksuelt).

 

Lykke til med musejakt:D

 

Hva med å være seg selv? Du høres ut som en skuespiller, ikke en person jeg ville definert som "kul" i hvertfall. Hater ordet "kul", men hvis det er noen jeg virkelig synes er kule, så er det de som tør å være seg selv, og drite i hva andre måtte tro og mene.

 

Og å generalisere på den måten du gjør; kutt ut de rare på fest, vær med de kule etc etc er bare helt utrolig teit, spør du meg. Overfladisk tankegang av en med liten selvtillit selv kanskje?

 

Definer "seg selv"! Oppfører du deg helt likt når du er med mammaen din og pappaen din som du er med kompisene dine? Trodde ikke det, nei. Menneskelige relasjoner bygger på "skuespill", og man får seg ikke nye venner hvis man ikke tilpasser seg. Hvor mye man skal tilpasse seg, kan derimot diskuteres. Uansett har det ikke noe å si hva du syns er kult. Det er hva alle andre synes som har noe å si når det kommer til å få seg venner og jenter.

 

Hvorfor skal man drite i hva andre tror og mener? Har du ikke lært at man skal respektere andres meninger? Jeg kan ikke akkurat si at jeg har dårlig selvtillit heller. Har hatt dame i 2 år, jeg har draget, jeg har masse venner, jeg er ikke superpopulær, men populær nok. Jeg får totalt ukjente folk til å le(med meg, ikke av meg :p ), jeg har bra med penger, jeg har bil, 4 PC-er, moped og foreldra mine eier et hus og ei hytte(formue 4 mill), vi har 900 000 i brutto årsintekt. Skolen går bra, jeg ser bra nok ut. . . Kan ikke akkurat si at det er noen faktorer som skulle gi meg dårlig selvtillit. Har du noe du føler at jeg burde ha det for, så bare snakk i vei.

 

Greit nok, det er kanskje litt overfladisk å oppføre seg slik som jeg sa i sta. Men for å ta et skrekkeksempel. Ei jente i klassa mi er feit, bleik(selv om hu er kurder), hårete og direkte stygg i trynet(og fett ekkelt hår). Hun er snål, har ekkel stemme, er ikke flink på skolen, og kommer ikke fra en fremgangsrik familie. Hun har det siste året forandra seg, og er nå et av midtpunktene i en diger jentegjeng på skolen min, der flere av de "kuleste" og fineste jentene vanker. Så det funker, enten du vil det eller ei:)

Lenke til kommentar
jeg har bra med penger, jeg har bil, 4 PC-er, moped og foreldra mine eier et hus og ei hytte(formue 4 mill), vi har 900 000 i brutto årsintekt.

Fint du nevner det, for dette er jo en faktor som spiller stor rolle for hvordan du er som person.

Ellers er jeg enig med at man ikke kan oppføre seg likt mot alle. Det er mulig det føles litt rart når man ikke har tenkt så mye på det.

Lenke til kommentar
Gjest gutt_snart_18
Fint du nevner det, for dette er jo en faktor som spiller stor rolle for hvordan du er som person.

Merker jeg en liten smule ironi her? Veit ikke om du la merke til det, men jeg skrev det i tillegg til alt annet. Det er jo såklart en faktor om en har penger/foreldrene har penger eller ikke. Jeg tror ikke akkurat selvtilliten din hadde vært like stor om du gikk i en søppelsekk på skolen enn om du gikk med de nyeste G-Star klærne(eller hva enn som er populært der du bor). Nå setter jeg det veldig på spissen, men poenget mitt var at det har mye å si om du er "underklasse, mellomklasse eller overklasse", hvis du forstår hva jeg mener??

 

Jeg løy forøvrig litt. Akkurat nå er jeg blakk, for jeg har brukt alle penga mine på bilen og jeg har ingen jobb. Men jeg har ikke lavere selvtillit av den grunn. Jeg trenger ikke så mye penger, men det lille jeg trenger(til mat, drikke, bensin etc) får jeg ved å jobbe for foreldra mine(støvsuge, klippe gresset etc.)

 

Ellers er jeg enig med at man ikke kan oppføre seg likt mot alle. Det er mulig det føles litt rart når man ikke har tenkt så mye på det.

Hva føles rart når man ikke har tenkt så mye på hva??

 

Hvis jeg tolker det rett, kan jeg svare med å si at jeg var ikke så veldig populær før, og da sitter man mye og tenker på hva man kan gjøre for å bli akseptert. Det var i mitt tilfelle å begynne å trene(for å se bedre ut og fordi det var der de fleste vennene mine hang). Jeg tenker fortsatt en del på slikt, for det er ikke bare bare å gå fra raring til "populær". Man må liksom tenke litt ekstra over hva man gjør og sier.

 

 

Men for å snakke om penger igjen. Synes du virkelig at penger ikke har noe å si for hva slags person du er? Kan du virkelig, med hånda på hjertet si at du tror en rik person og en fattig person kan ha lik oppførsel?

Lenke til kommentar

Du har helt rett. Det er jo sikkert noen her som ikke er seksuelt modne enda, og de prøver vel ikke på det. Jeg tror faktisk at alle gutter gjør alt de kan for å få seg noe. Det ligger i genene våre. Hvis noen sier at det ikke er sant, så juger de for seg selv.

 

Jeg velger å tolke svaret ditt som personangrep light, og til det kan jeg svare at "det første og beste" jeg fikk er bedre enn du kan forestille deg. Nå skal ikke jeg nevne detaljer, men bare se for deg den perfekte dama(utseendemessig), trekk fra den bitchy adferden og legg til det søteste smilet på denne siden av ekvator. Da har du dama mi.

 

Jeg må innrømme at jeg var litt heldig med hu, selv om jeg måtte jobbe hard for å få a :)

 

Poenget med innlegget var at hvis man prøver, så er det ikke så utrolig vanskelig å få seg kjæreste. Hvis man bare er litt utadvendt, snakker med folk og er litt hyggelig er det ikke noe problem what so ever å få seg!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...