Gå til innhold

Amotor: Honda CR-V: Helt ny


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rent designmessig foretrekker jeg klart den forige versjonen. CR-V skal være maskulin og kraftig, det synes jeg ikke denne var i like stor grad som forgjengern, denne ligner rett og slett mer på alle etterligningene av CR-V.

 

Får håpe de endrer på GPS-programmet og, det er elendig. Betale flere tusen for en kjørecomputer som får meg til å kjøre de verste omveiene...

Endret av arehei
Lenke til kommentar

Jøss - hva har skjedd med designen? Morsomt med designere som tør ta sjanser, men noen må si ifra når det går så galt som her.

 

Den ser ikke ut som en Honda, og slett ikke på en bil som vil selge noe særlig i Norge.

 

Jeg synes synd på alle som har tidligere CRV'er også, for dette vil senke prisen på dem på bruktmarkedet.

 

"Hmm, skal jeg kjøpe den nye Rav4 eller CRV?"

:blush:

Lenke til kommentar

Spørsmålet mitt "Rav eller CRV?" var ment retorisk - og har lite med min situasjon å gjøre. Spørsmålet var kun rettet mot det utrolig dårlige designet på den nye CRV.

 

Gleder meg til artikkelen om den nye Subaru Tribeca - der snakker vi design fullt på linje med CRV'en!

 

 

 

Utfra brukernavnet ditt regner jeg med at du trenger mye plass, da er også skoda octavia stv 4x4 tdi et bra alternativ, med topputgaven(L&K) med delskinn, navigasjon osv kommer den på ca 380.000kr, det samme som en rav4 2,2d4d koster.

6795444[/snapback]

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Jeg har sett bilen i virkeligheten og kan si at den er noe spessiell, men meget pen! Kjøreegenskapene er helt forandret, bilen oppfører seg som f.eks en Accord på veien! :thumbup: Den er veldig godt støydempet fra hjulstøy, skinnsetene er litt mere skrukkete slik skinn skal være, veldig god plass i baksetet. Glasstaket er kjempefint, gir mye lys og luft inn i bilen. GPS'en er utstyrt med touch screen som er veldig bra! Hele bilen er ett nivå høyere nå! Den er oppe på nivå med MB ML, BMW X5 komfort messig. Utgaven som er prøvekjørt er en 2,0 Executive m/automat. Forøvrig er det bestilt en 2,2 i-CTDI Executive diesel til familien. Den koster ca 480,000kr standard på veien og gir MYE bil for pengene! :thumbup:

 

~ Medion

Lenke til kommentar
Den nye CR-Ven ser jo ikke helt bra ut.  :( Greit at den skulle bli forandret, men det må da finnes grenser. Mitsubishi Outlander (nye) derimot er en meget pen SUV og den vil bli en bedre bil en CR-V i tillegg.

7531222[/snapback]

 

Før du dømmer bilen, ta en titt på den i virkeligheten. Den er veldig fin når man ser den slik, bildene gir en kunstig fremtoning av bilen.

 

~ Medion

Lenke til kommentar

Vel, vel, mange meninger om design her, var og prøvekjørte deiligheten for en uke siden og er helfrelst!

Og når det gjelder utseendet så mener jeg Honda har truffet innertieren!

Det var behov for å fornye Crv,en nå, og får med denne den gamle til å se skikkelig gubbete ut.

Masse praktiske detaljer inni, og jeg må bare be dere om å prøvekjøre selv for det må bare oppleves.

Jeg er sikker på at Honda her har en sikker vinner, og jeg gleder meg til en av dem blir min!!

Hondaismen lenge leve :D

Lenke til kommentar

Såg den live i går (riktignok med litt plast på), og klarte ikkje heilt å like den. Enig i at den er eit stort steg opp frå forrige versjon, men tvilar på at dette blir ståande som eit klassisk design. Men den kjem heilt sikkert til å selge bra. Får prøvekjøre før den endelege dommen.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
CR-V skal være maskulin og kraftig

 

har du sett drivakslingene bak? :rofl:

 

men en fin bil, Her er et par bilder av versionen med andre fangere og store hjul, tror det var 19" (bildet er tatt fra lanseringen på gardermoen, jobber på Honda verksted, men skrur det ikke)

post-49079-1169135514_thumb.jpg

post-49079-1169135534_thumb.jpg

post-49079-1169135551_thumb.jpg

Endret av Simkin
Lenke til kommentar

Er det 'Aero Pluss' pakken som er montert på denne? Vi har bestilt denne pakken selv og venter på at den skal komme til landet slik at vi får montert den. Fremkomeligheten er ypperlig i denne bilen, den har fått bryne seg på 50cm snø de to siste dagene og det tar den med ett stort smil bokstavelig talt (Fronten). Det er rett og slett morro å kjøre på vinterføre, kommer frem uansett. Hvis man vil ha det enda mer morro kan man jo alltids skru av 'VSA' (Antispinn/Antisladd), mye lettere å ha morro med utgavene med manuelt gir. På lørdag fikk den bryne seg på en Oslo tur i det mildt sagt 'fine' været, der lå vi ca 30 - 40km/t fortere enn alle andre og koste oss :)

 

~ Medion

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Kan legge ut noen bilder av bilen, vi fikk den på fredag. Fargen er Sparkle Grey og bilen er en 2,2 i-CTDi Exeutive.

 

 

 

 

 

~ Medion

7720649[/snapback]

 

Heldiggris.

 

Jeg har bestillt en akkurat lik en. Men må smøre meg med tålmodighet til Juni. :cry:

Så i mens får jeg kjøre min Accord Tourer. Vel, jeg er jo litt glad i den og.

Lenke til kommentar
Kan legge ut noen bilder av bilen, vi fikk den på fredag. Fargen er Sparkle Grey og bilen er en 2,2 i-CTDi Exeutive.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

 

 

~ Medion

7720649[/snapback]

 

Heldiggris.

 

Jeg har bestillt en akkurat lik en. Men må smøre meg med tålmodighet til Juni. :cry:

Så i mens får jeg kjøre min Accord Tourer. Vel, jeg er jo litt glad i den og.

7853712[/snapback]

 

Må bestille tidlig da, vi bestilte våres i Oktober, da sjefen for butikken her i Drammen kom inn med lista :tease:

 

~ Medion

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...