Gå til innhold

Ny COD3 gameplay video X360

Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Så veldig likt ut som COD2. Grafikken ser enda bedre ut her utifra det lille video vinduet.

COD3 ska også ha støtte for 32 spillere online :)

Endret av avanore
Skrevet (endret)

Grafikken holder mål for min del. Men det eg kansje gleder meg mest til er Live delen som ser ut til å vere betydelig forbedre i fra COD2 (eg har ikkje testet dette på 360`en) Kanjse den kan leve opp til COD MP på PC, som er heilt texas.

EDIT: Syns også det endelig var på sin plass å kunne spill som canaderene samt polske undergrunnsoperatører istede for det samme gamle røklet COD spillene alltid har hatt.

Endret av Mala
Skrevet
hehe, dette blir konge på Wii! Skal absolutt skaffes!

6777866[/snapback]

Skal nok bare ha det på Wii jeg også. Men det er mulig jeg skaffer meg 360-versjonen også, for flerspiller. Wii får ingen online-tredjepartsspill før neste år dessverre :(

Skrevet
32 spillere? hva er det de tenker med?! jeg har spilt mye COD2 over xbox live, og foretrekker 3v3. dette kommer til å bli bare rot :nei:

6777854[/snapback]

Kan det hende COD3 har større mer åpne baner som er lagd for 32 spillere da? Tror nok de vet hva de gjør! ;)

Spillet ser knall ut!!

Martin-sama

Skrevet

6777866[/snapback]

Skal nok bare ha det på Wii jeg også. Men det er mulig jeg skaffer meg 360-versjonen også, for flerspiller. Wii får ingen online-tredjepartsspill før neste år dessverre :(

6777892[/snapback]

:( skuffet! Jaja, klarer nok å vente en liten stund. CoD3 vil da bli mulig å spille online sant?

Skrevet

6777866[/snapback]

6777892[/snapback]

:( skuffet! Jaja, klarer nok å vente en liten stund. CoD3 vil da bli mulig å spille online sant?

6779067[/snapback]

Ikke på Wii. Om det kan bli en mulighet senere vet jeg ikke.

Skrevet
32 spillere? hva er det de tenker med?! jeg har spilt mye COD2 over xbox live, og foretrekker 3v3. dette kommer til å bli bare rot :nei:

6777854[/snapback]

Helt enig. 3vs3 battles er drit fun.

Skrevet

COD skal vere hektisk. Men begrepet hektisk tar ein litt anna fattning med ein gang man sitter med ein gamepad mellom hendene. Men om mappene er designet for 32 spillere (no som eg regner er tilfellet) burde jo ting gå bra.

Skrevet

Likte veldig godt multiplayer på cod2. ( på 360) var ekstremt skøy å spille tre mot tre eller fire mot fire, i capture the flag :love: Alt var bare fryd og gammen til dvd'n fikk en pen sprekk, :no: så ikke boxen kjenner den igjen. Så nå sitter jeg bare å venter på at cod3 skal bli like morsomt, om ikke bedre...

Skrevet

6777854[/snapback]

Kan det hende COD3 har større mer åpne baner som er lagd for 32 spillere da? Tror nok de vet hva de gjør! ;)

Spillet ser knall ut!!

Martin-sama

6777931[/snapback]

ja får da håpe de gjør det, for meg virker Infinity Ward litt mer "proffe" enn "Treyarch" eller hva det heter. virker som spillet blir mer som battlefield, men men.

valgmuligheter er jo en fin ting det og, håper de fortsatt støtter 3v3 / 4v4.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...