Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Klitorisstimulatorer - Erfaringer og diskusjon


Ni kon

Anbefalte innlegg

Hei.

 

I vill ekstase over eget underforum, føler jeg at jeg endelig kan utfolde med slik jeg ønsker :) Derfor skal vi ta for oss det aller viktigste sexleketøyet som er på markedet!

 

Klitorisstimulatorer

 

For dere som er unge og helt bak mål kan se denne filmen som åpner seg i quicktime

(tenk deg om før du da poster i denne tråden)

 

 

Flirt definerer klitorisstimulator slik:

 

Mange kvinner er helt avhengi av å stimulere klitoris for å oppnå orgasme.

Klitorisstimulatorer er oftest små slik at de er lette å holde og de gir fra seg

en kraftig vibrasjon.

Noen kan du til og med feste som en truse å bruke den på jobb eller under samleie.

Andre er kobinasjonsprodukter som stimulerer både deg og din partner samtidig.

 

Kondomeriet definerer de slik:

 

De aller fleste kvinner får sjelden eller aldri orgasme under samleie, uten samtidig stimuli av klitoris. Blant alle klitorisstimulatorene på denne siden finnes mange forskjellige leketøy med svak eller sterk vibrasjon, forskjellige utforminger og noen man rett og slett spenner på seg for å frigi hendene til annen morro. Bruk disse pirrende godsakene alene eller sammen med partneren din til opphissende forspill eller for å gi en ekstra piff til samleiet. Så og si alle disse er også veldig fine til å stimulere andre erogene soner med, også mannens

 

 

 

Hva gjør man?

 

Som mann er man nødt! til å tilfredstille henne. Og det er ikke alltid like lett. En klitorisstimulator er noe som begge vil ha glede av. Den egner seg godt som vorspiel eller i bruk under akten.

 

Hun kan være i et utall posisjoner. Legg merke til at hun vil føle en enorm trang til å tisse når du benytter en slik. Denne trangen forsterkes i visse posisjoner som eks når hun står på kne.

 

En annen ting er at en klitorisstimmulator er en fin introduksjon til de mange sexleketøy som finnes og kan også brukes i kombinasjon med disse.

 

 

 

Det finnes en rekke ulike stimulatorer:

 

F.eks hos Kondomeriet

 

Power head vibrator, hvit

 

Denne selges på kondomeriet - Link

 

img_-1583714385_0.jpg

 

Jeg gir denne terningkast 5. Den er billig og er et bra sted å starte for den uerfarne. Bakdelen her er at de ulike hodene lett knekker eller at du mister de. En annen ulempe er at denne ikke har mer enn en hastighet! NB: Batteriet har mye å si. Gamle batteri = ikke fullt så ivrig, mens den er rene turboen på nye batterier.

 

Damer kan oppfatte denne som litt hard, men det er derfor viktig at du styrer den lekende rundt hennes klitoris og andre områder der nede. Denne er lett å holde og er enkel i bruk. Denne kombinert med egen tunge vil gi uante konsekvenser.

 

Denne modellen selges også i en rosa variant med et hode hos flirt, men den er like bra som denne. Denne finnes i pakker med ulike hoder og former, men det er ikke verdt prisen. 99 kroner for denne er absolutt et kupp!

 

 

Glidemiddel:

 

 

Mer kommer etterpå...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fin den LC, men jeg skal oppdatere snart, for på dette området er jeg GUD :) Den du viser til der er en du bruker alene... Men der finnes det så mye mye mer :)

 

Update i løpet av dagen på denne tråden :)

6775299[/snapback]

 

Det skal da virkelig ikke være nødvendig å bruke klitoris stimulator når man er sammen med en mann?`Da hadde morroa vært over alt for raskt for min del ialllefall!

Lenke til kommentar
Fin den LC, men jeg skal oppdatere snart, for på dette området er jeg GUD :) Den du viser til der er en du bruker alene... Men der finnes det så mye mye mer :)

 

Update i løpet av dagen på denne tråden :)

6775299[/snapback]

 

Det skal da virkelig ikke være nødvendig å bruke klitoris stimulator når man er sammen med en mann?`Da hadde morroa vært over alt for raskt for min del ialllefall!

6775310[/snapback]

 

 

Tja. Dette er klare tegn på at du aldri har brukt det med en mann før :)

Multiorgasmer er kanskje et nøkkelord i denne sammenheng.

Lenke til kommentar
Som mann er man nødt! til å tilfredstille henne. Og det er ikke alltid like lett. En klitorisstimulator er noe som begge vil ha glede av. Den egner seg godt som vorspiel eller i bruk under akten.

6774756[/snapback]

Hahahah! Good one! :D

 

Forresten: jeg er flink nok med tunga, så klitorisstimulator trengs ikke. ;)

6778392[/snapback]

 

 

Her er det vel ikke snakk om enten eller.. enten tunge eller klitorisstimulator...

 

Ja, takk begge deler!! :innocent:

Lenke til kommentar

fun factory's LAYAspot er en slager (fun factory lager forøvrig leketøy helt i toppklasse når det gjelder kvalitet)

http://funfactory.de/new_shop/produkte.php...2&produktid=61&

 

til trådstarter:

Som mann er man nødt! til å tilfredstille henne. Og det er ikke alltid like lett
dette gjelder også andre veien: Som kvinne er en nødt! til å tilfredstille ham. Og det er ikke alltid like lett Endret av modellmakt
Lenke til kommentar
Jeg er enig med Linn Christin... Stimulator er noe man bruker alene vanligvis... Det er så klart litt pirrende en gang i blandt å bruke det med en partner, men det kan fort bli en litt kjedlig uvane hvis hun skal ta med seg en stor vibrerende maskin oppi senga  :roll:

6792959[/snapback]

Høhø. En liten klitorisvibrator er skjelden en stor vibrerende maskin?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...