Gå til innhold

Call of Duty 3 Screenshots PS3/X360


Knebel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Synes det er ikke noe forskjell i det hele tatt, men husk PS3 er dobbel så dyrere enn Xbox 360. Synes du får mye får spenna du bruker på Xbox 360 :p.

Hvor dyrere ting er, hvor bedre det blir skulle jeg tro men det ser ikke sånn ut  :tease:

6773985[/snapback]

jeg tror jeg skal avstå fra å skrive et halvtimers langt inlegg på denne heller meningsløse ytringen over meg. :roll:

Lenke til kommentar
Synes det er ikke noe forskjell i det hele tatt, men husk PS3 er dobbel så dyrere enn Xbox 360. Synes du får mye får spenna du bruker på Xbox 360 :p.

Hvor dyrere ting er, hvor bedre det blir skulle jeg tro men det ser ikke sånn ut  :tease:

6773985[/snapback]

jeg tror jeg skal avstå fra å skrive et halvtimers langt inlegg på denne heller meningsløse ytringen over meg. :roll:

6774089[/snapback]

 

Nei, det er vel en luring med en 360 i stua det der som følte behovet. Utrolig hva forskjell det kan være på folk. Du er temmelig unik Bromle :)

Lenke til kommentar

for the record så har jeg en 360 som jeg er ganske fornøyd med. Spilte Kameo på den igår i sikkert over 8 timer. Da jeg rundet det i en sitting. Var heller fornøyd da.

 

poenget er at det blir spennede og se hva sony faktisk leverer. Noe vi sikkert får se mer av på TGS. (å ikke bare en tysker som tar skallet ut av displyet)

 

Hovedsaken er vel at folk bør respektere andre mer og deres valg av konsoll. Jeg vet at jeg ikke er den beste til akkuratt det. Men jeg ser ikke ned på de som kjøper wii eller ps3. (siden jeg nok ender opp med begge selv) for hver konsoll i dagens marked gir noe unikt. (imotsetning til sist genrasjon)

 

Prisen er bare den smålige delen av det. etter min mening.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Ganske så identiske ja, det ser vi jo alt på current-gen cross-platform spill. At både Xbox 360 og PLAYSTATION 3 er kraftige er vel noe vi alle bør kunne være enige i. Dersom vi vil se forskjell på disse platformene blir det vel et godt stykke ut i deres livssyklus, og det er jo i hovedsak de eklsusive titlene som virkelig er en showcase for en konsoll.

Lenke til kommentar
Kan se ut som noen av PS3-bildene ser litt bedre ut, men ganske vanskelig uten en direkte sammenligning av de samme bildene.

6774845[/snapback]

Eneste forskjellen er at PS3 versjonen har flere lyskilder. Det er alt.

 

Håper vi får directfeed bilder av CoD3 til Wii snart også. Og ikke minst film fra spillet. Syns det er dårlig med slikt til Wii til nå.

Lenke til kommentar

Jeg synes egentlig at PS3 versjonen har et lite overtak her, men det er veldig vasnkelig å si for jeg vet ikke hva jeg sammenligner med. Mange av bildene ser ikke ut til å være fra selve spillingen, men fra cut-scenes i spillet, noe som gjør det utrolig vanskelig å sammenligne.

 

Det blir litt sånn som med bildene fra F.E.A.R som så mye bedre ut på Xbox 360, men det har nok sine grunner som vi ikke vet så mye om for øyeblikket.

Lenke til kommentar

Innbiller og innbiller meg. Isåfall er det veldig idiotisk av meg siden jeg hadde foretrukket at X360 versjonen så best ut så jeg kunne brukt det som et argument for å slippe å kjøpe PS3, siden jeg allerede har X360 (nei jeg mener ikke at jeg skal kjøpe PS3 om den har bedre grafikk på dette spillet).

Lenke til kommentar

QUOTE(Toman85 @ 31/08-2006 : 00:11)

Synes det er ikke noe forskjell i det hele tatt, men husk PS3 er dobbel så dyrere enn Xbox 360. Synes du får mye får spenna du bruker på Xbox 360 .

Hvor dyrere ting er, hvor bedre det blir skulle jeg tro men det ser ikke sånn ut

 

 

 

 

 

 

jeg tror jeg skal avstå fra å skrive et halvtimers langt inlegg på denne heller meningsløse ytringen over meg.

 

Vet du sikta til mitt innlegg, bare ikke ta alt så alvorligt så går det fint :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...