Gå til innhold

Blir det mye spilling?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spiller nesten ingenting lengre... Sist jeg kjøpte et spill var vel for 3mnd sia =S

Finner på mye mer ute enn jeg gjorde før... (fått endel flere venner/venninner i sommer)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spiller en god del :)

TES:Morrowind

Tomb Raider: The Legend

NFS:MW

Skal kjøpe meg Guild Wars og Neverwinter Nights nå, så blir det vel enda flere timer :D

Skrevet

spiller mest football manager nå for tiden ... spiller ikke mer en ca. 5 timer i uka ..

når gothic 3 kommer blir deten del mere spilling :dribble:

Skrevet
Jeg spillte som en galning før, men den siste månden har det blitt minimalt med spilling..

Under 1tmer per dag...Som oftest ingenting faktisk..

Det er deilig å ikke vere avhengig av spill lengre.. :thumbup:

6786517[/snapback]

Word!

Spillte ganske mye før, men spiller som regel ikke noe / 10-20min hver dag. :p

Skrevet (endret)

Jeg har nettopp hatt en periode der jeg ikke har spilt i det hele tatt. Den perioden har vart siden sommeren begynte. *Stolt*

Men nå som "Høstdepresjonen" brer seg over landet, blir det litt spilling igjen.

Begynte å spille litt i dag faktisk, da spilte jeg selvfølgelig Oblivion :innocent:

Edit: LE.-i-f

Endret av Rikkely
Skrevet
5 om dagen regelen gjelder hos meg (5 timer spilling om dagen).

6798498[/snapback]

Er det begrensning eller tyner du deg for å orke å spille så mye? :p Selv spiller jeg litt mye om dagen, finner meg ikke jobb...

Skrevet

lunar lander blir det jo litt av innimellom (google lunar lander). Ellers er det oblivion.. må bare finne dvden igjen, er sikker på den ligger her et sted:)

Skrevet

Tja, må si det blir mye spilling.. :)

Har sitti leeeenge uten nett nå, og det er det verste jeg kan tenke meg:p

Men når nettet er på plass (13.sep:woot:), så blir det nok gaming igjen!=D CS ftw:D hehe

Ellers, blir det Call of Juarez demo'en:p og Just Cause demo'en.. Absolutt to spill jeg skal skaffe meg!:D

Janse.. :love:

Skrevet

Venter som (alle) andre her paa Gothic 3. Har nettopp kjoept Dungeon Siege 2: Broken World, saa det gaar mye i den naa. Jeg og kona (faktisk) spiller i LAN og proever ut de nye characters i addon'et.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...