Gå til innhold

koffor ikkje PvE til PvP?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg spiller nå på en PvE server og lurer på om eg skal bytte server, men PvE er si teit syns eg. leste litt på wow-europe og sånner ting, men fant ikkje heilt ut koffor eg ikkje kan ta en char fra PvE til PvP, når det går ant fra PvP til PvE...

vist det er noen som veit koffor kan du/dere vere så snill å hjelpe? :p

takk for alt

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+1242
Skrevet

Sikkert fordi PvE konsentrerer seg mye mer om highend instancer. altså at du kansje ville være enormt god da du kom over til pvp serveren? Eneste jeg kan tenke meg?

Skrevet
Sikkert fordi PvE konsentrerer seg mye mer om highend instancer. altså at du  kansje ville være enormt god da du kom over til pvp serveren? Eneste jeg kan tenke meg?

6772154[/snapback]

nei, det er sakt at det er lettere å grinde på en PVE server siden du kan grinde i fred.. derfor er det ikke rett å få flytta over til en PVP.. må si meg enig der,.

Skrevet

koffor skulle ikkje det vert rett da? :S sjønte ikkje heilt den der, da skulle de vel vert ikkje PvP til PvE for at du ikkje skal få grinde lettere :p, eller er det sånn at du ikkje skal komme med en masse peng?

Skrevet

Tror det han mener er f.eks: på PvE server: du levler en char fra 1-60 uten å bli drept av andre players, og byner å grinde penger, du blir ikke drept når du grinder i Silithus, og kan grinde konstant.

Det er noe man ikke kan på en PvP server, og i teorien tjener man dermed fortere penger på en PvE server.. lettere å levle også..

Viss dette er grunnen til at man ikke kan flytte fra pve til pvp syntes jeg det er teit.. det er snakk om veldig små forskjeller, og tenk på de som sitter på pve servere og aldri får rusha noen ute i skogen a :p

Syntes de fortjener å transfere til PvP server viss de vil jeg :)

Skrevet

det er litt teit det synest eg og... eg viste no vel ikkje ka PvE og PvP var da eg startet >.< denne serveren eg er på kom opp atumatisk, vell vell har no sent mail til blizz og håper å få svar om koffor og om det gåt ant med untak :p

Skrevet
det er litt teit det synest eg og... eg viste no vel ikkje ka PvE og PvP var da eg startet >.< denne serveren eg er på kom opp atumatisk, vell vell har no sent mail til blizz og håper å få svar om koffor og om det gåt ant med untak :p

6772906[/snapback]

kan garantere deg 100% at du ikke kommer til å få låv til å flytte fra PVE til PVP.. må også føye till at jeg ikke fatter hvorfor du vil det.

du har no BG, og EPL å PVP i:D

på outland gjør vi alt får å drepe de som AFK farmer, noe som skyver prisen på å kjøpe gold opp. det er også MYE lettere å lvl'e/grinde på en PVE server.. du kommer ikke til å like å bli corpse campa og drept av 10 ganger av en rogue som er 10 år og har enda mindre iq..

Skrevet

Helt sant.. High level områdene er umulige å oppholde seg i til tider..

f.eks. i Silithus der raid grupper løper mellom alle twilight campene å dreper alt de ser når de venter på folk til AQ.. ikke morsomt..

Men men.. det er ptisen man må betale for å få lov til å gjøre det selv :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...