Haansi Skrevet 30. august 2006 Skrevet 30. august 2006 Heisann! Er ute etter eit program til å planlegge hverdagen min. Altså en kalender til å legge inn forsjellige ting eg på huske. Avtaler, prøver osv. Noen som vet et slikt program? Hadde satt stor pris på det - HaanzY
geir__hk Skrevet 30. august 2006 Skrevet 30. august 2006 Du har jo alltids rainlendar. Eneste den ikke har (tror jeg) er detaljert avtaleliste. Helt brukbart program for privatpersoner som ikke har førti ting som må huskes pr dag.
Haansi Skrevet 30. august 2006 Forfatter Skrevet 30. august 2006 Du har jo alltids rainlendar. Eneste den ikke har (tror jeg) er detaljert avtaleliste. Helt brukbart program for privatpersoner som ikke har førti ting som må huskes pr dag. 6769218[/snapback] Takk:) Det programmet funka veldig bra!
Haansi Skrevet 30. august 2006 Forfatter Skrevet 30. august 2006 De fleste mobiler har da det.. 6769221[/snapback] Ja, men vil ha det på dataen. mer oversiktelig
Haansi Skrevet 30. august 2006 Forfatter Skrevet 30. august 2006 Mozilla Sunbird. 6769766[/snapback] Takk Dette virka dritbra
Zethyr Skrevet 30. august 2006 Skrevet 30. august 2006 Google Calendar? Da har man jo extensions til å inkludere den veldig godt i firefox også.. =) Orker ikke grave etter dem nå, men kan gjøre det siden.
wil Skrevet 30. august 2006 Skrevet 30. august 2006 Drev å leita etter et slik program jeg å en gang, men ble aldri tilfredstilt. Det virka ikke helt som jeg ville. Virka iallefall ikke slik som det gjør på Mobilene. Sunbird kan jeg selvfølgelig prøve da, men vet ikke helt om det fungerer tilfredstillende det heller. Får se litt på Sunburd.
Haansi Skrevet 30. august 2006 Forfatter Skrevet 30. august 2006 Drev å leita etter et slik program jeg å en gang, men ble aldri tilfredstilt. Det virka ikke helt som jeg ville. Virka iallefall ikke slik som det gjør på Mobilene. Sunbird kan jeg selvfølgelig prøve da, men vet ikke helt om det fungerer tilfredstillende det heller. Får se litt på Sunburd. 6770765[/snapback] har prøvd ut sunbird no ein stund. Funker faktisk veldig bra. Det eg har likt best hittil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå