Gå til innhold

Demo av Call of Juarez (flerspiller) (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er vel ikke helt utenkelig att det er en feil med den demoen siden virus programer varsler og noen har problemer med å få den til å funke ?

Sjekka fila med servern som har Symantec antivirus fant virus den også.

Behøver jo ikke være virus men noe kode som linger eller noe sånt :whistle:

Dropper den demoen , demo=bugs :

Får eller gi en tilbake melding de som får den til å funke.

 

Edit=div leifer

Endret av Razer63
Lenke til kommentar
Skjønner ikke at spillutgivere tør å bruke starforce lenger. Ødelegger jo bare for businessen. Og på en DEMO da gitt. Hvordan i all verden hadde de tenkt at vi skulle pirat-kopiere en DEMO?!

6785812[/snapback]

 

Det er fordi .exe-filen til demoen kan være nogenlunde likens som retail-versjonen. Å da ville det vært uhyre enkelt å lage en crack, siden .exe-filen ikke er kryptert. ;)

Endret av Bertelsen
Lenke til kommentar

Hos meg funket demoen første gangen, da kunne jeg joine forskjellige servere i hytt og pine. Men da jeg skulle vise broren min denne demoen neste dag, kom jeg ikke inn på noen av serverne i det hele tatt. Dessuten var det i følge listen bare 1 eller 2 servere som hadde noen spillere på seg i det hele tatt, resten var tomme.

 

Snålt.

 

Men bortsett fra tekniske problemer og slikt, virker det som et bra spill. Likte spesielt det at de har med Depth of Field, slik at hushjørnet man står ved siden av blir diffust når man sikter nedover gaten med et våpen f.eks.

 

Retter man så våpenet mot selve hushjørnet, blir hushjørnet skarpt mens gaten i bakgrunnen blir diffus, osv. Genial effekt.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...