Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Firstmile: Er dette seriøst?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper Firstmile leser dette.....

 

Vi er over 50 interesenter på min sentral nå, i følge interesselisten til telenor. En av interesentene har fått til svar at telenor har som selvpålagt regel at sentraler med mer enn 50 interesenter skal bygges ut så fort som mulig. Problemet er at jeg ønsker ikke å falle i klørne på Telenor igjen, makan til overpris finnes jo ikke?!

 

Jeg vet dere foretrekker å ikke si noe om utbyggingen, men jeg ville veldig gjerne vite om det er lenge til dere kommer på døra mi? Jeg ville bli fra meg av skuffelse hvis jeg fikk tilbud fra dere tre dager etter at telenor hadde levert, og jeg var bundet på hender og føtter i 12 måneder!

 

Jadda jeg vet hva et løfte fra en anonym på nett er verd, men hvis du svarer meg skal jeg love å ikke si noe til telenor :devil:

 

Edit: Send gjerne en PM.

Endret av Cid
Lenke til kommentar
Problemet er at jeg ønsker ikke å falle i klørne på Telenor igjen, makan til overpris finnes jo ikke?!

Så velg f.eks Bluecom, den delen av Telenor som bygger ut ADSL har ingenting med Online ADSL og gjøre, og derfor vil du kunne velge mellom mange tilbydere utover Online ADSL.

Du er offer for en alt for utbreddt missforståelse at når Telenor bygger ut sentralen har man bare Online og velge mellom.

Lenke til kommentar

Da skal alle samband være oppe å gå på Vormsund, Fjellfoten og Fenstad. Dvs at det skal bli bedre og mer stabile linjer. Får litt rare målinger nå så jeg må se litt nærmere på det, men jeg antar at vi kommer til å skru opp og ned hastighetene litt i helgen for å se hvordan det går.

 

Hade vært fint med tilbakemeldinger her på latency og lignende, spesielt fra dere som spiller online da det er først og fremst her det merkes.

 

 

Mvh,

 

G. Rimala

ZyXEL/Firstmile

 

BTW: Husk å ta med hvor dere bor

Endret av Firstmile
Lenke til kommentar
Da skal alle samband være oppe å gå på Vormsund, Fjellfoten og Fenstad. Dvs at det skal bli bedre og mer stabile linjer. Får litt rare målinger nå så jeg må se litt nærmere på det, men jeg antar at vi kommer til å skru opp og ned hastighetene litt i helgen for å se hvordan det går.

 

Hade vært fint med tilbakemeldinger her på latency og lignende, spesielt fra dere som spiller online da det er først og fremst her det merkes.

 

 

Mvh,

 

G. Rimala

ZyXEL/Firstmile

 

BTW: Husk å ta med hvor dere bor

Hva med Brårud?? Noe håp for oss snart eller........

Lenke til kommentar

i cs ligger jeg på ca 30 - 50 i ms

og 80 - 100 i choke

og ca 30 - 50 i ping

 

 

KONKLUSJON = dette er ikke godt nok :thumbdown:

 

 

men jeg er hvertfall glad jeg er online :thumbup:

 

begynte å bli lei 56k modemet, så til helga inviterer jeg til modem offring

på lekeplassen i myrullvegen på fjellfoten, :devil:

 

 

alle er hjertlig velkommen :thumbs:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...