Gå til innhold

Laptop med Core Duo T2400 eller Core 2 Duo T5600


Anbefalte innlegg

Har sett meg ut en laptop som har alt jeg ønsker. Jeg skal bruke maskinen først og fremst til kontorbruk (daglig bruk), men den skal også brukes til spill og media-avspilling på high end lyd/bilde-system (digital-ut til high-end 2kanals lyd, DVI til flatskjerm). Jeg bruker Zoomplayer til å spille av media, så jeg oppskalerer bildet ut til flatskjermen (krever endel av CPU).

 

Jeg har sett meg ut en Asus F3Ja med Core Duo T2400 og en Asus F3Ja med Core 2 Duo T5600

 

Jeg lurer på hvilke(n) fordel en Core 2 Duo prosessor har fremfor en Core Duo prosessor? Lavere strømforbruk? Vesentlig ytelsesforbedring?

 

Prisen på de to alternativene er ikke all-verden, men den eneste forskjellen mellom de to er prosessor, så er det verd de ekstra 1200,- for en core 2 duo (med tanke på mitt bruk)?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
Lurer på å kjøpe samme maskin. Er du fornøyd med maskinen din?

7117539[/snapback]

 

Ja, denne maskinen er å anbefale (C2D T5600). God skjerm, god ytelse, lavt støynivå.

 

oysfaerg: jau, dette var før jeg snakka med deg og testa C2D sjøl på hw-lan. Maskinen kjører SuperPI på 31s stock så det må en kunne si seg fornøyd med ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...