Plecto Skrevet 27. august 2006 Skrevet 27. august 2006 (endret) Jeg er bare litt nysgjerrig her, jeg får ikke helt dette til å gå opp. Vi har en liten norsk nettside, www.plecto.net hvor vi legger alle amatørfilmene vi har laget så de nære og kjære kan se på. Det som er merkelig er at det er ca. 6 stykker på siden vår hver eneste dag og over halvparten av dem er fra usa! Man kan tenke seg at folk får fram siden vår på søketjenester og går inn ved et feiltag, men det er blitt lastet ned over 2.3 gb fra usa i de to mnd siden vår har vært oppe. Er dette helt vanlig? For at 6 personer ser siden vår hver dag har jeg vanskelig for å tro. Vi har siden i msn nicket vårt og det er ikke til noens interesse annet enn for de som kjenner oss og de fleste går jo inn på siden en gang og ser det som er, ikke 6 ganger om dagen :S Endret 27. august 2006 av Hektor123
nomore Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Hva logger du av de besøkende? Useragent inneholder ofte navn ol på søketjenester som ofte kan være inne og ser på siden. Dersom du logger dette sammen med ip kan du fort se sammenhengen...
stout Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Referrer? Eller går jeg glipp av noe.. Det må vel være den beste måten å finne ut mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå