E-wok Skrevet 27. august 2006 Skrevet 27. august 2006 Starter spillet på vanlig måte, loader en save, livet er flott, også går den ned til desktop og detta kommer opp: http://img172.imageshack.us/my.php?image=kuk2qh7.png Why ... Whyyyy? Hva skal jeg gjøre? Har prøvd å fjerne alle mods, men funker ikke da heller! Å innstallere på nytt er super uaktuelt, fordi jeg har komme ganske langt .. Kom igjen, hjelp meg!
MiSP Skrevet 27. august 2006 Skrevet 27. august 2006 Å innstallere på nytt er super uaktuelt, fordi jeg har komme ganske langt .. 6752927[/snapback] Det går an å ta kopi av savegames, vettu. Du finner dem i My Documents/My Games/Oblivion/Saves.
magnus90 Skrevet 27. august 2006 Skrevet 27. august 2006 Får opp feilmeldinger når jeg prøver å avinstallere jeg skjønner ikke helt hva jeg har gjort for å fortjene dette
Lakus Skrevet 28. august 2006 Skrevet 28. august 2006 Får opp feilmeldinger når jeg prøver å avinstallere jeg skjønner ikke helt hva jeg har gjort for å fortjene dette 6754033[/snapback] hahahahahahhahahahahah srry for at jeg ler, men hadde dette problemet selv i starten. For og avinnstallere, enten finn mappen til spillet og slett alt, eller å inn på cd'en og kjør setup filen.... ta backup av Savegame bare
magnus90 Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 Får opp feilmeldinger når jeg prøver å avinstallere jeg skjønner ikke helt hva jeg har gjort for å fortjene dette 6754033[/snapback] hahahahahahhahahahahah srry for at jeg ler, men hadde dette problemet selv i starten. For og avinnstallere, enten finn mappen til spillet og slett alt, eller å inn på cd'en og kjør setup filen.... ta backup av Savegame bare 6756483[/snapback] Great stuff, thnx holder på med reinstallasjonen nå...bare å håpe at det går
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå