Gå til innhold

Nye hodetelefoner med mic til ca 500kr


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heisann!

 

Selv bruker jeg Koss SB/45 da denne er komfortabel på hodet og har en veldig god lyd samt. en fin bass. Mikrofonen er klar og kraftig. Jeg vil anbefale den. Har hatt den en stund nå og den er like fin selv om den har hatt en røff fortid. ;p

Den koster bare 275kr ved PS Data. (:

 

Det fine med den er at den også sperrer en del lyder utenfor klokkene ute. Noe som betyr mer spill-lyd, mindre forstyrrelse fra utsiden. (:

 

Kabelen er også ganske lang og headsettet har en livstidsgaranti. Bare å kontakte Koss om du klarer å ødelegge den. ;p

Endret av Matsuo
Lenke til kommentar
Heisann!

 

Selv bruker jeg Koss SB/45 da denne er komfortabel på hodet og har en veldig god lyd samt. en fin bass. Mikrofonen er klar og kraftig. Jeg vil anbefale den. Har hatt den en stund nå og den er like fin selv om den har hatt en røff fortid. ;p

Den koster bare 275kr ved PS Data. (:

 

Det fine med den er at den også sperrer en del lyder utenfor klokkene ute. Noe som betyr mer spill-lyd, mindre forstyrrelse fra utsiden. (:

 

Kabelen er også ganske lang og headsettet har en livstidsgaranti. Bare å kontakte Koss om du klarer å ødelegge den. ;p

6745697[/snapback]

Det her ser ut som en god kandidat til en mindre pris enn jeg trodde. Med den microfonen som jeg har nå klager alle på skype at jeg har mye støy i bakgrunn. Det er vel ikke tilfellet med disse?

Lenke til kommentar
Det her ser ut som en god kandidat til en mindre pris enn jeg trodde. Med den microfonen som jeg har nå klager alle på skype at jeg har mye støy i bakgrunn. Det er vel ikke tilfellet med disse?

6745729[/snapback]

prostoman,

 

Koss SB/45 har noe som heter for Noise Cancellation Micophone, noe som demper og omtrent ignorerer bakgrunnslyder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...