Gå til innhold

Kan dere html koding?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Personlig synest jeg at HTML er tungvindt(jeg liker PHP bedre), så jeg bruker det bare der jeg "må".

6748866[/snapback]

 

Skulle gjerne like å vite hvordan du kommer deg utenom HTML ved å skrive PHP. Mulig det var en vridning av det du sier, men PHP vil aldri kunne erstatte HTML.

Endret av balletryne
Lenke til kommentar
HTML og PHP brukes til vidt forskjellige ting. HTML er ikke et programmeringsspråk engang, men et markupspråk.

6749494[/snapback]

Ja akkurat. Jeg har aldri påstått at jeg har erstattet HTML. Men jeg bruker PHP og andre språk som CSS og JavaScript mest mulig. Det som kan bli misforstått, blir mistforstått. (nok en gang)
Lenke til kommentar
HTML og PHP brukes til vidt forskjellige ting. HTML er ikke et programmeringsspråk engang, men et markupspråk.

6749494[/snapback]

Ja akkurat. Jeg har aldri påstått at jeg har erstattet HTML. Men jeg bruker PHP og andre språk som CSS og JavaScript mest mulig. Det som kan bli misforstått, blir mistforstått. (nok en gang)

6750074[/snapback]

 

Jeg tror du må lese litt om hva disse språkene brukes til. Du må jo bruke HTML for å kunne bruke PHP, CSS. Ellers bli det liten vits.

Lenke til kommentar
HTML og PHP brukes til vidt forskjellige ting. HTML er ikke et programmeringsspråk engang, men et markupspråk.

6749494[/snapback]

Ja akkurat. Jeg har aldri påstått at jeg har erstattet HTML. Men jeg bruker PHP og andre språk som CSS og JavaScript mest mulig. Det som kan bli misforstått, blir mistforstått. (nok en gang)

6750074[/snapback]

 

Jeg tror du må lese litt om hva disse språkene brukes til. Du må jo bruke HTML for å kunne bruke PHP, CSS. Ellers bli det liten vits.

6750615[/snapback]

Jeg tror du må lese litt om hva som egentlig blir diskutért her.
Lenke til kommentar
HTML og PHP brukes til vidt forskjellige ting. HTML er ikke et programmeringsspråk engang, men et markupspråk.

6749494[/snapback]

Ja akkurat. Jeg har aldri påstått at jeg har erstattet HTML. Men jeg bruker PHP og andre språk som CSS og JavaScript mest mulig. Det som kan bli misforstått, blir mistforstått. (nok en gang)

6750074[/snapback]

 

Jeg tror du må lese litt om hva disse språkene brukes til. Du må jo bruke HTML for å kunne bruke PHP, CSS. Ellers bli det liten vits.

6750615[/snapback]

Jeg tror du må lese litt om hva som egentlig blir diskutért her.

6751330[/snapback]

Hva med å lære deg forskjellene først?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...