Gå til innhold

WoH og ND medlemmer som fortsatt spiller GW?


Anbefalte innlegg

Heihå heihå!

 

For en ganske god stund siden, ble det laget ett guild med navnet 'Warriors of Hardware' her på forumet, for Hardware.no medlemmer. Senere ble guildet 'Nordic Darkness' laget, og det ble en god del mer seriøst, enn Warriors of Hardware :p

 

Men tilbake til spørsmålet mitt, er det fortsatt eks medlemmer av de guildene som spiller aktivt? Eller gikk de fleste til WoW? (Fikk med meg at mange begynte med WoW)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg (Durin Viii) og Eirikeb her på forumet (Eirik Bloodbane) spiller fortsatt, i henholdsvis Guild of Geeks [GoG], og han spiller i GvG Is For Noobs Losing To IWAY [pwNt]. Bortsett fra oss to så tror jeg nok at alle fra WoH har sluttet. Tror heller ikke at det er noen andre fra ND som spiller enda. Jeg lurer på hvem som forsatt er i WoH her på forumet.

Lenke til kommentar

Alek var også lenge medlem i WoH og ND, og stakk av til WoW etter at ND ble oppløst, for han igjen joinet TwL sammen med meg, for han stakk da TwL ble oppløst igjen.

 

Og aj, svært mange gikk over til WoW, men så vidt jeg veit så gikk i allefall både stifi og kai (lederen) over til BF2 etter en liten stund.

Lenke til kommentar
Hey! Ikke glem meg da! Spiller fortsatt GW, men har hatt noen lange pauser :p .

Var Born (et eller annet)  i ND :)

6761224[/snapback]

Born Elements, Born Smiter.

 

Jeg husker navnet ditt, du gjør ikke. gg

6761483[/snapback]

 

Haha, joda husker det, men jeg byttet prof 5 ganger om dagen så jeg gadd ikke skrive ned alle navnene ^^

Lenke til kommentar

haha, lurte kevlar trill rundt når de tittlene akkurat kom, lagde en PvP character som het Advanced skill hunter, og kevlar startet å whine over at titlene ble til navn på whisper xD.

 

Nå er vel forsåvidt også Durin over i guilden min, så da er det jo to eks WoH medlemmer sammen. Og Born/Martin, deg har jeg jo faktisk snakket litt med ingame, men lenge siden nå. Og forsåvidt, bare for å nevne flere tidligere GW-heads her som jeg vet fortsatt spiller, kan jeg nevne Ole-r og rydier, som faktisk er i samme guild som meg. Morfiril og mapster har vel mer eller mindre lagt opp GW de og =/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...