Gå til innhold

Slappe postdamer på jobb


Anbefalte innlegg

En kamerat av meg fikk noe HiFi-utstyr til en verdi av 2500kr i oppkrav for over et år siden og fikk den utlevert uten at det ble spurt om noe oppkrav. Han var så innstillt på å betale at han bladde opp lommeboka og sa "hei du" når den PiB-ansatte var på vei til å sette seg i kassa og ta i mot kunder. Ærlig som han var fikk han betalt pakken som han skulle. Han angret seg dog noe etterpå at han ikke hadde utnyttet situasjonen.

 

Selv opplevde jeg for ca 1 måned siden å få utlevert en rekommandert pakke selv om navnet ikke stemte med leginimasjonen. Problemet var ikke værre enn at avsender hadde skrevet Simon i stedet for Simen, men det var ingen som reagerte en smule på det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg håper at Komplett/Netshop/MPX..etc etc begynner å gi oss alternativer som f.eks. DHL/UPS.

 

Jeg bestilte meg nå nettopp en LCD skjerm og valgte servicepakke. Siden jeg bestiller ting fra nettbutikker rimelig ofte så har jeg ok oversikt over hvor lang tid det tar å få en pakke fra sandefjord til der jeg bor. Når den hadde vært gjennom omsortering på nærmeste omsorteringssentral så ankommer den postkontoret ca kl 16-17 den dagen. Så jeg tok turen ned til postkontoret for å sjekke om den var ankommet og rett nok. Når jeg kom ned på posten så stod det et par trillevogner med pakker i. Og en av de pakkene var skjermen min. Så jeg gikk bort til skranken og spurte om det var mulig å få utlevert pakken nå, men fikk som svar at de først måtte ankomstregistrere pakken og at det ikke ble gjort før neste morgen. Så her står jeg på postkontoret og ser pakken stå ca 1-2 meter unna meg, og kan ikke få den utlevert før de har ankomstregistrert den dagen etter..HALLO, makan til idioti. Gi meg heller DHL hvor jeg kan dra på ankomstlageret deres og få den utlevert det minuttet den ankommer.

Lenke til kommentar
Man kan i alle fall ikke dekke seg bak at "systemet ikke fungerer" når man ikke gjør opp for seg slik alle ærlige mennesker bør gjøre..

 

Gjøre seg til kjeltring for slike småbeløp er skammelig.

6750047[/snapback]

er helt enig med deg, men så lenge man har mulighet til å lure systemet til posten så bør de jo gjøre noe med det! Er ikke alle i dette landet som er ærlige.

De som sitter i skranka burde jo spørre om Id, tar jo ikke lange tiden likevel.

Så dermed så mener jeg at Posten bør utbedre sine feil og mangler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...