Gå til innhold

"Drit på linsa"- Sony A-100


Anbefalte innlegg

Det er kan selvsagt utvikle seg til det. Hvis ting er sagt muntlig, er det binnende, men desto vanskeligere å bevise i en rettslig instans. En god selger bør jo innrømme feilen (for at kunden ikke skal bli forbanna og aldri sette sin for i butikken igjen), men han kan også være vrang og hevde at han har alt på det rette. Da er det opp til kunden å bevise hva som er blitt sagt/lovet...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gir Sony garanti på at CCD'en aldri vil bli belemmet med støvproblem?? Hvis de ikke gir en slik garanti, men beskriver mekanismen som en alternativ måte for støvfjerning, tror jeg nok ikke garantien dekker dette. Men det burde være en grei sak å fjerne det manuelt hos forhandler.

6737518[/snapback]

 

Ja, nemlig.

Og prisen på dette renseutstyret er?

Kan jeg derfor få lov å si at når jeg betaler 10 000 kroner for et kamera, som skal forhindre dette problemet, ikke holder de målene selger har gitt, at 500kroner + er en pris jeg ikke har lyst å betale etter 5 dagers bruk?

6737553[/snapback]

 

Jeg stoler aldri på selgere, spes ikke på de store kjedene (Elkjøp, Lefdal etc) og er også forsiktig med å stole for mye på selgere i fotobutikker. Jeg kjøpte min D50 på i et av de store fotokjedene i Norge, selgeren der kunne opplyse at D70s var det samme kameraet som D50, men med et annet kitobjektiv. Selgeren som du hadde med å gjøre har nok formulert seg litt klumsete vedr lovnader om støvfri CCD, men uansett burde du, etter min mening, få fjernet støvet hos forhandler GRATIS.

6737697[/snapback]

 

Japanphoto.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...