Gå til innhold

Demo av Company of Heroes (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har 2gb, 3200+, 7800gt. Er det vanlig med fps på 20-tallet på low i oppløsning på 1280*1024? Er det så krevende?

6747920[/snapback]

Hadde du lest min første post, så hadde du forstått at noen har problemer med fps'en.

Som jeg sa, noen vil oppleve veldig lave fps'er pga. en bug med spillet.

Utviklerne prøver så godt de kan å finne feilen.

Lenke til kommentar

Herrigud! Blir spillere for tiden aldri fornøyd?? Det er bare D-dagen, D-dagen, D-dagen, D-dagen, og D-dagen i vildens sky. Hvorfor kan de ikke lage noe fra østfronten med f.eks dynamisk kampanje, som det er på noen spill??

 

Eller kampene nede i nord-afrika.

 

BTW. USA var ikke heltene under andre verdenskrig. Sovjet var. Uten dem måtte amerikanerne kjempet mot nærmere 3 millioner, mens de ble stoppet av nærmere 500.000 ved "the battle of the buldge" eller noe.

 

Hadde amerikanerne vunnet med sine 300.000?? Tviler på det. Etter Kursk og Stalingrad kunne russerne vunnet.

 

Jeg ser på de alliertes invasjon som en måte for å få en ganske stor del i historie boka, hvis noen skjønner hva jeg mener? Også for å få en del av tyskland

Men den var også nyttig for å presse tyskerne fortere tilbake og får å frominske tapene av liv...

Lenke til kommentar
Det finnes veldig få spill som lar oss spille f.eks. Tyskland, Russland eller Japan.

Er spesiellt lei av alt "USA er best og redder hele verden" i alle spill.

6748479[/snapback]

 

Har det vært noen spill der man spiller i "Det Polske felttoget"? Aldri! Spillet "Blitzkrieg" kunne tatt seg tiden til det, men neeeeei da.

 

"Fall of France"?? Blitzkrieg, men bare noen få dager under felttoget.

 

Hvis USA hadde vært så sterke, hvorfor angrep de ikke normandie 9. desember 1941?? De er jo så jævla sterke at de hadde knerta tyskerne på sekundet. Hadde de ikke det?

 

Nei, de virkelige heltene som kjempet ræva av seg var Finland. Med russland kommende inn fra øst klarte de å holde borte hæren på 460.000 soldater, 1.500 tanks og 1000 fly med sin egen hær på 200.000 soldater, 32 tankser og 119 fly i nærmere 40, kanskje femti kuldegrader. Bensinen til tanksene fryste til is, så de måtte holde tanksene i gang, men det hjalp ikke så mye.

 

 

Men uansett, laster ned og får prøve i morgen, :p.

 

 

BTW.

 

Kan nevne det at noen vil oppleve veldig lav fps i spillet (bl.a. meg).

Det er snakk om 0-5 fps der du burde hatt 30++

 

Mange av betatesterne av fullversjonen fikk samme problem selv etter en viss patch kom ut til spillet.

Utviklerne jobber på spreng for å finne feilen.

 

Ellers er spillet veldig bra utifra det jeg har testa.

6734671[/snapback]

 

Måtte du spille i en "lag of world", som jeg sier det. Da det lagger så jævlig at du ikke får gjort en eneste ting, :p.

Endret av Articfare
Lenke til kommentar

Jeg har prøvd å laste ned dette tre ganger nå. :(

 

Finnes det en måte å lagre det som er lastet ned, så man ikke trenger å begynne på nytt om internett hopper ut et øyeblikk? Jeg sitter på en drittlinje om dagen, og er et lite stykke unna routeren, noe som er svært irriterende i tilfeller som dette.

Lenke til kommentar

Jeg er litt forvirret nå.

 

På den ene siden er dette et fett spill, med både basebygging og dritfete action-sekvenser. (artilleriet var bare helt rått)

 

På den andre siden forsvinner lik og ødelagte kjøretøyer... Er det bare jeg som synes dette suger? Det er en så enkeøl måte å skape stemning på! For meg er det dritfett å kunne se hvor de hardeste kampene har vært, som i Rome: Total War og Soldiers: HoWW2.

 

Også åpningbrettet var under pari, det var rett og slett ikke gøy å spurte opp stranden på D-Day, og måten squad`ene lemper granater og sachel charges på er bare teit. (Springer helt inn i fienden før de kaster)

 

Hmmm ... litt skuffet.

 

PS: Jeg hadde ikke særlig problemer med fps heller, utrolig nok. Jeg lå på 30+ når det var rolig, og datt sjelden under 20. (AMD 64 3000+, 1,5 gig RAM, 6600GT 256MB, og dette er minimumskrav. Jeg spilte med/high)

Endret av koronag
Lenke til kommentar

Nå er det jo forskjellige meninger om hva som er fps-problem og hva som ikke er fps-problem. Jeg for min del, synes spillet minst bør flyte i fps på 30+. Synes det ikke er noe stas med fps-tall på 20 :)

 

Har akkurat sammen instillinger som deg, koronag, og får cirka de sammen fps-verdiene.

 

Når det er sagt, så synes jeg dette er et ganske bra spill. Har akkurat spilt ferdig trening-modusen, og gleder meg til å spille campaign :)

 

PD

Lenke til kommentar
Nå er det jo forskjellige meninger om hva som er fps-problem og hva som ikke er fps-problem. Jeg for min del, synes spillet minst bør flyte i fps på 30+. Synes det ikke er noe stas med fps-tall på 20 :)

 

Joda, men som du ser på svaret over her har en del folk skikkelige problemer, og dette folk med mye bedre maskiner.

 

PS: Jeg likte faktisk treningsdelen bedre enn brettene vi fikk prøve.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...