Gå til innhold

[løst]Slå av husk meg,OPPDATERT


Anbefalte innlegg

Hiver meg inn her og melder : "Ulempe"

 

Må da være helt logisk at det valge som brukes oftest er det som blir satt til default..?

 

Husk meg bruker du en gang på egen maskin, også er det gjort. (evt 2 eller flere avhengig av antall maskiner.) Deretter er det ikke husk over hele linja...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er enig med Taz, har flere ganger erget meg over at "Husk Meg" er default instilling.

 

Synes dette burde blitt endret på, slik at man må huke av for å være husket... og som Dr_Ost sier, du kommer til å ha lyst til å være "Ikke husket" flere ganger enn du har lyst til å bli husket!!

Lenke til kommentar

Egentlig skjønner jeg ikke helt hva du mener Ueland med at flere folk må si at de er for dette. Personlig tror jeg alle her på forumet egentlig vil ha det som taz ønsker her. Hvis det virkelig er en person der ute som har lyst til å huke av husk meg hver forbanna gang man skal inn på diskusjon.no, så får de det gjelder komme og klage på det.

Lenke til kommentar
Egentlig skjønner jeg ikke helt hva du mener Ueland med at flere folk må si at de er for dette. Personlig tror jeg alle her på forumet egentlig vil ha det som taz ønsker her. Hvis det virkelig er en person der ute som har lyst til å huke av husk meg hver forbanna gang man skal inn på diskusjon.no, så får de det gjelder komme og klage på det.

8638493[/snapback]

 

Ja. Det er vel greiest å lage forumet best mulig på egen hånd og deretter rette på ting som folk finner feil. Ikke lage det ulogisk og deretter vente til nok mennesker gidder å engasjere seg før man retter opp glipper. :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...