Gå til innhold

[løst]Slå av husk meg,OPPDATERT


Anbefalte innlegg

Det er snakk om å endre en bitteliten sak i en template, ikke værre enn det. Mener å huske at "Husk meg" faktisk ble skrudd av som default før forumet ble oppgradert til IPB 2.x.

6746764[/snapback]

Det stemmer det. Husker at jeg ble paff da jeg så at den var kommet tilbake igjen som default under IPB2-testingen, men jeg fikk ikke svar da jeg spurte hvorfor det var gjort. Jeg er i alle fall helt enig i at det er mest hensiktsmessig å ha den av som default. Det er bedre at man evt. glemmer å aktivere "husk meg", og dermed må logge på en gang til for å gjøre det, enn at man glemmer å fjerne haken for det, og dermed åpner kontoen for misbruk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Var da volsomt det da... :ermm:

Er jo bare å skrive "vi ser på saken"

Er det for mye forlangt?

6753698[/snapback]

Saken BLIR jo sett på...så snart noen har tid til å komme med en uttalelse så kommer uttalelsen, er det så vanskelig å skjønne?

6753709[/snapback]

Gir opp... :no:

Lenke til kommentar

Må for øvrig si meg enig med taz. Når saken "BLIR sett på", kan man ikke da skrive "Vi ser på saken, og vil komme med en tilbakemelding når vi har tatt en beslutning." i tråden? Da blir de som foreslår det fornøyd, og slipper å mase fordi man er av den oppfattelsen at ingen engang har lest forslaget.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 4 måneder senere...
Hva er poenget med "Tilbakemeldinger om forumet" vist ingen fra forumet gidder å svare?

Ser at di fleste spørsmål forsatt står ubesvart fra HW sin side...

Trodde ferietiden var over nå..

6749939[/snapback]

Det har intet med at man ikke gidder å svare, ting skal gå igjennom forskjellige ledd og drift og ueland og andre har MYE å gjøre så smør dere med tålmodighet ok?

6751425[/snapback]

 

Må har jeg smørt på metervis med tolmodighet men ingenting skjer..

 

Mulig du kan hjelpe til litt her b-real,hadde satt pris på det da dette er like aktuelt enda..

 

Har sett om dette er avklart i andre tråder men har ikke funnet noe...

Endret av taz
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...
Kan dere ta vekk krysset ved innlogging,er lett å glemme å ta den vekk når du sitter på en public maskin..

Blir så mye enklere..

Di som vil alltid være logget inn trenger bare å sette den en gang...

6727394[/snapback]

 

På tide å ta en avgjørelse eller?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

På tide å få gjort noe med det ja.

Det ser ikke ut som at detet er et særlig stort problem blant folk, og vi tar først å gjør om på innhold om flere/mange brukere ønsker det, når det gjelder denne saken er det ikke mange som har utrykket ønsket om at den burde være deaktivert som standard.

 

(Merk: At noen har ønsket det for type et år siden, betyr ikke at alle mener det nå lengre, men tråden er åpen for diskusjon)

Lenke til kommentar
På tide å få gjort noe med det ja.

Det ser ikke ut som at detet er et særlig stort problem blant folk, og vi tar først å gjør om på innhold om flere/mange brukere ønsker det, når det gjelder denne saken er det ikke mange som har utrykket ønsket om at den burde være deaktivert som standard.

 

(Merk: At noen har ønsket det for type et år siden, betyr ikke at alle mener det nå lengre, men tråden er åpen for diskusjon)

8511501[/snapback]

Kan du da flytte denne tilbake til "Tilbakemeldinger om forumet"

Ingen poeng at den skal ligge gjemt under "Bekreftede (åpne saker)

"

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...