dadiadi Skrevet 25. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 (endret) . Endret 9. januar 2011 av dadiadi Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 25. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 Hva du jobber som: Kjører gaffeltruck hos Asko Vest Hvor gammel du er: 18år Hva du tjener du i timen/månedslønn: 25000 kr /m Hvor mye betaler du i skatt? Har frikort Utdanning: Ingen. Lenke til kommentar
GOH Skrevet 25. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 (endret) Hva du jobber som: Kjører gaffeltruck hos Asko Vest Hvor gammel du er: 18år Hva du tjener du i timen/månedslønn: 25000 kr /m Hvor mye betaler du i skatt? Har frikort Utdanning: Ingen. Jøss, det var en bra grunnlønn for å kjøre truck for en 18 åring uten utdanning må jeg si! Er bare 4000 (enda mindre etter skatt) mindre i mnd enn en nyutdannet 25 år gammel ingeniør feks. Endret 25. mai 2008 av GOH Lenke til kommentar
Teig Skrevet 25. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 Hva du jobber som: Servicemedarbeider (pent navn for lagergutt) på Meny Hvor gammel du er: 18år Hva du tjener du i timen/månedslønn: 120kr timen Hvor mye betaler du i skatt? Har frikort Utdanning: Går andre klasse på VGS Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 25. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 Hva du jobber som: "Kassedame" på dagligvarebutikk. Hvor gammerl du er: 17år Hva du tjener du i timen/månedslønn: 85kr timen Hvor mye betaler du i skatt? Har frikort Utdanning: 1 år VGS (mekanisk) Lenke til kommentar
Brian Skrevet 25. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 (endret) Hva du jobber som: 1. års Lærling i Laboratoriefag Hvor gammel du er: 19år Hva du tjener du i timen/månedslønn: ca. 11-12k i mnd før jeg stiger igjen snart. Grunnlønna for fagarbeider ligger på 185kr/t. Hvor mye betaler du i skatt? rundt 25% Utdanning: 2år på VGS. Videre er planen Bachelor eller Mastergrad. Endret 25. mai 2008 av Brian_N Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 Hva du jobber som: Kjører gaffeltruck hos Asko Vest Hvor gammel du er: 18år Hva du tjener du i timen/månedslønn: 25000 kr /m Hvor mye betaler du i skatt? Har frikort Utdanning: Ingen. Jøss, det var en bra grunnlønn for å kjøre truck for en 18 åring uten utdanning må jeg si! Er bare 4000 (enda mindre etter skatt) mindre i mnd enn en nyutdannet 25 år gammel ingeniør feks. Er gjerne litt overdrevet, men overtid og lørdager er det gjerne mye av. Jobber jo også skift så jeg har høyere lønn enn til vanlig. Er også slik at jeg kan ende opp med å jobbe helt fra 7 om morgenen til 9 om kvelden hvis det trengs. Spørs om jeg orker og om det trengs. Frikortet er straks brukt opp, da, så. Lenke til kommentar
Pjotrik Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 Hva du jobber som: Kjører gaffeltruck hos Asko Vest Hvor gammel du er: 18år Hva du tjener du i timen/månedslønn: 25000 kr /m Hvor mye betaler du i skatt? Har frikort Utdanning: Ingen. Jøss, det var en bra grunnlønn for å kjøre truck for en 18 åring uten utdanning må jeg si! Er bare 4000 (enda mindre etter skatt) mindre i mnd enn en nyutdannet 25 år gammel ingeniør feks. Er gjerne litt overdrevet, men overtid og lørdager er det gjerne mye av. Jobber jo også skift så jeg har høyere lønn enn til vanlig. Er også slik at jeg kan ende opp med å jobbe helt fra 7 om morgenen til 9 om kvelden hvis det trengs. Spørs om jeg orker og om det trengs. Frikortet er straks brukt opp, da, så. Man har selvsagt ikke frikort på en lønn på 25.000 per måned. Det må isåfall være grunnet sommerjobb etc., men generelt vil man måtte betale en del skatt på en slik lønning. Lenke til kommentar
EsAa Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 Hei! Har to jobber!! 1) Hva du jobber som: Avisbud Aftenposten (Søndagsbud) Hvor gammel du er: 15 (16 om to uker) Hva du tjener du i timen/månedslønn: Har grunnlønn på ca. 180 kr hver gang! Hvor mye betaler du i skatt? Har frikort Utdanning: Ingen. 2) Hva du jobber som: Bunnpris Hvor gammel du er: 15 (16 om to uker) Hva du tjener du i timen/månedslønn: Timelønn på ca. 88 kr Hvor mye betaler du i skatt? Har frikort Utdanning: Ingen. Lenke til kommentar
Tommy Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 Hva du jobber som: Systemutvikler (Trainee) Hvor gammel du er: 22 Hva du tjener du i timen/månedslønn: 28k/mnd Hvor mye betaler du i skatt? tja..ca 20-25 % Utdanning: Dataingeniør Lenke til kommentar
Laaaater Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 Hva du jobber som: Resepsjonist hos Fame Fotografene Hvor gammel du er: 16 Hva du tjener du i timen/månedslønn: vet ikke enda Hvor mye betaler du i skatt? frikort Utdanning: 1vgs mk Lenke til kommentar
Aykon Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 Hva du jobber som: Kranfagarbeider Hvor gammel du er: 23 Hva du tjener du i timen/månedslønn: 34000 Hvor mye betaler du i skatt? Nok Utdanning: Gr. mekanisk + VK1 elektromekanisk Lenke til kommentar
HellsBells Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 Hva du jobber som: Butikkmedarbeider, Christiania Belysning GlasMagasinet Hvor gammel du er: 19 Hva du tjener du i timen/månedslønn: 110kr/t Hvor mye betaler du i skatt? Frikort Utdanning: Design og Tekstil med generell studiekompetanse. Lenke til kommentar
Gjest medlem-83883 Skrevet 28. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2008 Hva jobber du som: Maskinist på bøyelaster i Nordsjøen Hvor gammel er du: 29 Hva tjener du i timen/månedslønn: ca. 43000/mnd. Hvor mye betaler du i skatt: For mye... Utdanning: Marinteknisk drift, Høyskole. Lenke til kommentar
Acherontic Skrevet 28. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2008 Hva jobber du som: Butikkmedarbeider i Prix, sitter i kassa for det meste. Hvor gammel er du: 18 Hva tjener du i timen: 115 kr Hvor mye betaler du i skatt: Frikort som gjelder.. Utdanning: Snart fullført VG2, studiespes. - realfag. Er lønnen min grei, forresten? Kan jeg forvente noe mer? Lenke til kommentar
shadow_ Skrevet 29. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2008 Hva du jobber som: Java-programmerer, staten Hvor gammel du er: 24år Hva du tjener du i timen/månedslønn: 34 500/mnd Hvor mye betaler du i skatt? 32% Utdanning: 3-årig dataingeniør Lenke til kommentar
zckumling Skrevet 29. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2008 Hva jobber du som: Elektriker / Skipselektriker , Tromsø(07.00 - 15.00 jobb) Hvor gammel er du: 23 Hva tjener du i timen: 175.90 kr Hvor mye betaler du i skatt: Tabellkort Utdanning: GK Elektro, VK1 Elektro, VK2 Skipselektriker, 20mnd læretid på hurtigruta Lenke til kommentar
aKopperud Skrevet 29. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2008 Hva du jobber som: Stuer ("bagasjegutt" gardermoen) Hvor gammel du er: 18år Hva du tjener du i timen/månedslønn: ca 190,-/t Hvor mye betaler du i skatt? tabell, rundt 30 % Utdanning: Salg og Service GK, VK1 og Allmenn Påbygning VK2 Lenke til kommentar
nilsMeister Skrevet 29. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2008 Hva du jobber som: I kassa på Meny Hvor gammel du er: 19 år Hva du tjener du i timen/månedslønn: 112,48 kr/t Hvor mye betaler du i skatt? Frikort Utdanning: Straks ferdig med vgs (allmenn) Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 29. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2008 (endret) Hva du jobber som: RIMI Hvor gammel du er: 14 og et halvt år Hva du tjener du i timen/månedslønn: 95,50 kr/t Hvor mye betaler du i skatt? Har frikort. Utdanning: Går i 9. på ungdomsskolen. Endret 20. juni 2008 av Konnis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå