Gå til innhold

Et lite gratis program/triks til K800i

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

På K800i så er det to knapper på høyre og venstre side, står i samme høyde som 3G kameraet. Disse knappene blir jo da brukt som snarveisknapper, men det jeg synes de er mest nyttige for er, at du bytter om de knappene til en stopp alarm knapp og ''snooze'' knapp (ringer om 9 min.). Dette er best for de som bruker mye alarm og som sover mye :p Når du har gjort det, kan du legge telefonen slik at skjermen peker ned mot bordet rett før du legger deg. Og når alarmen begynner å ringe så presser du forsiktig den øvre delen av mobilen (omtrent der de to knappene sitter) og da stopper alarmen eller snooze, alt etter hva du føler for :p

Håper dere for bruk for dette ''trikset'' :D

Endret av Casanova_G
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvordan gjør man det?

6727118[/snapback]

Han sa jo det. Når telefonen skriker for full hals (alarm) trykker du på knappene øverst på telefonen. og da får du enten snooze eller stopp alt ettersom hva du trykker på. :)

Skrevet
Du behøver ikke sette opp noen snarveier for å få dette til å virke..

Det er ferdig satt opp i telefonen.

6732909[/snapback]

Det kom isåfall veldig dårlig frem fra trådstarter at dette var forhåndsprogrammert, men om det stemmer så er det ihvertfall et snasent triks.

Jeg har ingen planer om å teste det ennå ihvertfall, for i morgen er det fri :D

Skrevet

Er vell samme vilken knapp man trykker om man vil snooze? Man får vell opp på skjermen om man vil godkjenne snoozinga eller stoppe alarmen uansett??

Forsåvidt så er det kamerautløserknappen jeg bruker å treffe. Skal litt til for at jeg klarer å sikte meg inn på en av de små knappene som er omtalt så tidlig :p

Skrevet
Er vell samme vilken knapp man trykker om man vil snooze? Man får vell opp på skjermen om man vil godkjenne snoozinga eller stoppe alarmen uansett??

Forsåvidt så er det kamerautløserknappen jeg bruker å treffe. Skal litt til for at jeg klarer å sikte meg inn på en av de små knappene som er omtalt så tidlig  :p

6733276[/snapback]

Trikset er å legge telefonen med skjermen ned, så trenger du bare å trykke lett på det HJØRNET av telefonen som er den knappen du ønsker å trykke inn.

@aurstad:

Kan nesten virke sånn. Det er det samme på klokkeradioen min.

Skrevet
Hvorfor har alle SE telefoner 9 minutter snooze? Hvorfor akkurat 9 minutter? Er dette en internasjonal annerkjent snooze-tid?

6732920[/snapback]

Det er fordi det er den tiden du bruker å å sovne og begynne å drømme om søte jenter på stranda i bikini før du brått og brutalt blir vekket igjen... :hrm:

Hvordan vet man om det er snooze eller stopp man trykker på?

Litt kjedelig å skru alarmen å bli vekket av at sjefen ringer!!

Skrevet (endret)
Hvorfor har alle SE telefoner 9 minutter snooze? Hvorfor akkurat 9 minutter? Er dette en internasjonal annerkjent snooze-tid?

6732920[/snapback]

Dette har jeg også lurt på. Det er jo bare tortur denne snooze funskjonen. Akkurat når du sover igjen ringer klokka. Kan bli gal av mindre. Sikkert EU standard med 9 minutt. hehe

Merkedag: 666 innlegg :evil::evil:

Endret av Xpi
Skrevet

Ehh.. Skjønner ikke helt jeg..

Må man ikke velge enten snooze eller turn off med venstre eller høyre valgtast uansett hvilken knapp man har trykket for å stoppe lyden?!

Skrevet

lurer på om det kan ha noe med att vekkerklokka ringer i 1 minutt før den går over i snooze i 9 minutter før den starter og bråke igjen...

1+9=10

min teori ivartfall :)

Skrevet

6732920[/snapback]

Har lurt litt på dette jeg også. Wikipedia sier dette:

Most also offer a "snooze button", a large button on the top that stops the alarm and sets it to ring again at a short time later, typically anywhere between five and 10 minutes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...