Gå til innhold

K610i noen erfaringer ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eneste forskjellen i menyanimasjonen er kansje kamera (cyber-shot) og Mp3 spilleren som har et walkman symbol på W810i

6731835[/snapback]

 

Hvis du ser på denne så ser det ut som det er litt endring i meny systemet og såvidt på animasjonene. Men det er bare hukommelse etter å ha prøvd w810i en del ganger.

Lenke til kommentar

W810 leveres med større minnekort og headset av typen Walkman, som betyr at du kan bytte ut selve øreproppene med noen langt bedre. Disse kan du også kjøpe løst og bruke på K610i. Skjermen på K610i er den samme på de to modellene. K610i har ingen radio, og ikke AF på kameraet (ikke at dette spiller noen rolle da...). Dessuten er K610i betydelig raskere på Java ytelse, spesielt på den "vanlige".

 

Dette var sånn kort fortalt...

Lenke til kommentar
ow,27/08-2006 : 19:29]Jeg har kjøpt meg k610i nå.

Men jeg kan kjøpe en sånn Headset greie med Jack-in plug, og den vil passe?

6753019[/snapback]

 

 

Hei. Hva synes du om K610i så langt? Jeg er også i tenkeboksen i forhold til kjøp av ny tlf, og har også vurdert K610i opp mot w810i og K800i, men er usikker, mye på grunn av mp3 mulighetene, taster, menyer, kamera, ja egentlig det meste.

 

Hadde vært greit å høre hva du synes om mp3, kamera, menyer på K610i.

 

:)

 

Edit; når det gjelder plugg for øretelefoner, så tror jeg denne skal passe http://www.gsmteknikk.no/shop/product_info...products_id=358

Endret av mskedsmo
Lenke til kommentar
ow,27/08-2006 : 19:29]Jeg har kjøpt meg k610i nå.

Men jeg kan kjøpe en sånn Headset greie med Jack-in plug, og den vil passe?

6753019[/snapback]

 

 

Hei. Hva synes du om K610i så langt? Jeg er også i tenkeboksen i forhold til kjøp av ny tlf, og har også vurdert K610i opp mot w810i og K800i, men er usikker, mye på grunn av mp3 mulighetene, taster, menyer, kamera, ja egentlig det meste.

 

Hadde vært greit å høre hva du synes om mp3, kamera, menyer på K610i.

 

:)

 

Edit; når det gjelder plugg for øretelefoner, så tror jeg denne skal passe http://www.gsmteknikk.no/shop/product_info...products_id=358

6781105[/snapback]

Hei.

 

Jeg liker K610i veldig godt, og jeg liker den bedre enn W810i.

Menyene synes jeg er bedre på enkelte måter (ikke mye forskjell)

Og jeg liker også kameraet bedre, bedre kameratast, ikke autofocus, men den laster kameraet og tar bilde ekstremt fort og det liker jeg. Har ikke Solariser effekten :/

Mp3 mulighetene er vel bedre på W810i, siden det er walkman. Men det er ikke enormeforskjeller der heller. Det følger bare med 64mB minnekort, men det som er kult, er at det er kjempe lite :D (ikke halvparten av Memory Stick Duo).

Får kjøpt 1gB til rundt 400,- så det er ikke mye å koste på. Det er mange stilige småting på den og, slik som at lyset lyser opp i forskjellige rekkefølger og mye bedre skrift type på hele telefonen generelt (font).

 

Kjempe bra telefon til det meste, bra tastatur for SMS.

Lenke til kommentar
ow,03/09-2006 : 10:38]Vet noen om det er mulig å skifte deksel på K610i ?

6793344[/snapback]

I såfall bare det som dekker batteriet.

 

Har k610i i rødt, fy faen, den er sexy :love: .

k610 er en del slankere enn w810i, akkuratt sånn at den går lett nede i trange olabukselommer.

6793379[/snapback]

 

Bah, jeg hadde også lyst på rød. Men den hadde de såklart ikke inne :(.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...