Gå til innhold

Hva er den beste partymusikken?


Sorbon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Avhenger av hvor du er på fest, her på bygda så går det bare i denne helvetes, forbanna techno dritten! Hadde jeg arrangert egen fest, skulle jeg hatt; Metallica, Slayer, Pantera, Cannibal Corpse, Hate Eternal og SUFFOCATION!

6732844[/snapback]

 

Ah, fett. Ha en necro-fest der smågothene strømmer til og de keege bailer.

Lenke til kommentar
Danzig, Slayer, og Pantera, blir ikke fest før de er på annlegget :)

6725841[/snapback]

Danzig med Mother og i'ts a long way back from hell tar flatt av :cool:

6726722[/snapback]

 

Slenger du på Twist Of Cain også så blir jeg fort tom for øl.

 

Aero: Toy-Box - The Sailor-Song <-- Da snakker vi festivas!

6727683[/snapback]

Twist of Cain som i bandet, eller som i sangen?

 

Jeg blir forundret om flere har hørt noe av bandet Twist of Cain, nemlig, selv om de rocket godt (og gjør enda).

Lenke til kommentar

Hva som er festmusikk kommer selvsagt ann på klientellet. Men la oss gå utifra at det er blandadrops med både metallskaller, teknoister, listepopfolk, rocktryner, jazzister og gudane vet hva. Da må man finne en god miks. Man spiller ikke den hardeste dødsmetallen, den mest freaka syrejazzen, førsteplassen på topp 20 eller psykotisk LSD tekno. Platesnurreren bør være på godfot med de fleste på feste, ha god kjennskap til alle typer musikk og bred musikksmak. Og reglene må være at platesnurreren bestemmer, men han tar gjerne imot gode tips.

Lenke til kommentar
Avhenger av hvor du er på fest, her på bygda så går det bare i denne helvetes, forbanna techno dritten! Hadde jeg arrangert egen fest, skulle jeg hatt; Metallica, Slayer, Pantera, Cannibal Corpse, Hate Eternal og SUFFOCATION!

6732844[/snapback]

 

Ah, fett. Ha en necro-fest der smågothene strømmer til og de keege bailer.

6737666[/snapback]

 

Hahahaha! :!:

Lenke til kommentar
Danzig, Slayer, og Pantera, blir ikke fest før de er på annlegget :)

6725841[/snapback]

Danzig med Mother og i'ts a long way back from hell tar flatt av :cool:

6726722[/snapback]

 

Slenger du på Twist Of Cain også så blir jeg fort tom for øl.

 

Aero: Toy-Box - The Sailor-Song <-- Da snakker vi festivas!

6727683[/snapback]

Twist of Cain som i bandet, eller som i sangen?

 

Jeg blir forundret om flere har hørt noe av bandet Twist of Cain, nemlig, selv om de rocket godt (og gjør enda).

6737819[/snapback]

 

Sangen av Danzig som heter Twist Of Cain var det jeg tenkte på, og den rocker.... rockefoten klarer ikke å holde seg i ro under den.

Lenke til kommentar
Sangen av Danzig som heter Twist Of Cain var det jeg tenkte på, og den rocker.... rockefoten klarer ikke å holde seg i ro under den.

6742461[/snapback]

Lenge siden jeg har hørt... *sette på*.

 

Forøvrig, det er skummelt hvor godt manowar kan rocke en hvilken som helst sjel. Hatred er jo litt "groovy", Warriors of the World er jo.. ehm.. morsom, Metal Daze er funkey, Dark Avenger er skikkelig stemningsskapende.. Alt for enhver smak.

 

edit: hørte gjennom litt gamle, støvete, danzig-låter. Twist of Cain falt ikke helt under hva jeg ville kalle "party-musikk", men det gjorde derimot f.eks. Halo Godess Bone :wee:

Endret av Zethyr
Lenke til kommentar
Sangen av Danzig som heter Twist Of Cain var det jeg tenkte på, og den rocker.... rockefoten klarer ikke å holde seg i ro under den.

6742461[/snapback]

Lenge siden jeg har hørt... *sette på*.

 

Forøvrig, det er skummelt hvor godt manowar kan rocke en hvilken som helst sjel. Hatred er jo litt "groovy", Warriors of the World er jo.. ehm.. morsom, Metal Daze er funkey, Dark Avenger er skikkelig stemningsskapende.. Alt for enhver smak.

 

edit: hørte gjennom litt gamle, støvete, danzig-låter. Twist of Cain falt ikke helt under hva jeg ville kalle "party-musikk", men det gjorde derimot f.eks. Halo Godess Bone :wee:

6744112[/snapback]

 

Du er på en dårlig fest hvis ikke Twist Of Cain passer, er normalt at halvparten skal begynne å etterligne selveste Glen på den sangen :)

Lenke til kommentar
Sangen av Danzig som heter Twist Of Cain var det jeg tenkte på, og den rocker.... rockefoten klarer ikke å holde seg i ro under den.

6742461[/snapback]

 

 

edit: hørte gjennom litt gamle, støvete, danzig-låter. Twist of Cain falt ikke helt under hva jeg ville kalle "party-musikk", men det gjorde derimot f.eks. Halo Godess Bone :wee:

6744112[/snapback]

 

Du er på en dårlig fest hvis ikke Twist Of Cain passer, er normalt at halvparten skal begynne å etterligne selveste Glen på den sangen :)

6744144[/snapback]

 

Ah....Danzig.....Dirty Black Summer!

Jim Morrison meet Black Sabbath!

 

(Danzig høres forresten alltid ut som Jim Morrison meets "ettellerannet")

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...