Gå til innhold

Dell Inspiron 6400, hva slags RAM?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg har nettopp bestilt en Inspiron 6400 fra Dell. Kjøpte med 1x1024MB RAM (533MHz DDR2 SDRAM). Tenkte å kjøpe meg en til brikke, og lurer derfor på om det er visse merker jeg burde styre unna, og om det er enkelte brikker som funker bedre til Dells maskinsammensetning enn andre, etc.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei,

Jeg har nettopp bestilt en Inspiron 6400 fra Dell. Kjøpte med 1x1024MB RAM (533MHz DDR2 SDRAM). Tenkte å kjøpe meg en til brikke, og lurer derfor på om det er visse merker jeg burde styre unna, og om det er enkelte brikker som funker bedre til Dells maskinsammensetning enn andre, etc.

6724276[/snapback]

Hei kan dessverre ikke svare deg på dette spørsmålet,har derimot et spørsmål til deg,håper det er i orden: Tenkte å kjøpe samme maskin,er dette en bra maskin og vet du om det går an å ha media center på denne,hvordan er batteri kapasiteten på den?

Vil gjerne ha en rask maskin men det er den vel? Hvis du har noen erfaringer med denne vil jeg gjerne høre de,positive og (kanskje) negative..

Mvh

Roger

Skrevet
Hei,

6724276[/snapback]

Ville styrt unna noname og TwinMOS. Kjøp OCZ fra netshop, er som regel billigst, og av god kvalitet.

Og til rogerp: Du kan lage deg egen tråd hvis det er noe du lurer på. Eller, enda bedre, se 6400-tråden, i samme forum.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...