Gå til innhold

Prison Break season 2 _med_ spoilers!

Hvor bra var sesong 2?  

235 stemmer

1. 1. Hvor bra var sesong 2?

• Terningkast 1 - Katastrofal
      5
    • Terningkast 2 - Dårlig
      2
    • Terningkast 3 - Middels
      12
    • Terningkast 4 - God
      63
    • Terningkast 5 - Genial
      106
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      47

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke helt killerepisode i dag synes jeg desverre.. Ble liksom litt.. rart? Kan ha noe med at jeg så 24 rett før da. :p Blir absolutt spennende å se hva de gjør nå når han gjøken drepte seg selv.. :hmm:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Går nok mye raskere i dette tilfellet MrSifter - selv om det ikke har noe med saken og gjøre.. Tar og smører meg noen brødskriver så jeg har de klar til PB nå straks :)

- hsds

7779468[/snapback]

Jeg vet jo at ripping er mye raskere enn en time, men på en time er det ca. tilgjengelig for nordmenn.

Skrevet

Knall episode, Umulig å si hva som kommer til å skje? Skal Scofield inn til Fox River igjen? Hvordan i helvete skal de bevise at Terence var i livet, nå som han er død? og hvordan skal Lincon komme seg vekk, og jeg føler noe guffent med både Kellerman og Mahon

Skrevet

Synes dette var en super god episode, men det var ikke bra at kødden skjøt seg selv da :no:

Blir virkelig spennede å se hvordan de skal komme ut av dette.

Er det dette som er vendepunktet for at de skal komme med enda sessong tro :hmm:

Skrevet

Så episoden for over en time siden. Veldig, veldig bra. Jeg blir bare mer og mer bevisst på hvorfor jeg elsker akkurat denne serien. Aldri sett makan på TV før.

Skrevet

Veldig bra episoden. men lurer på hvordan de skal komme seg ut av den knipa de nå har kommet inn i. Muligens de bruker samme måte som når de ble stoppet ved veisperringa :hmm:

Skrevet

Drit bra episode. Håper de velger en ny vri på hvordan de skal komme seg unna nå. Blir litt teit hvis de blir tatt og flykter under transporten, eller noe lignende denne gangen også.

Gleder meg til neste uke!

Skrevet (endret)
Var det idag season 3 kommer i USA? Noen som diskuterte det på skolen. :cool:

7783508[/snapback]

Er nok ikke sesong 3, nei. Men episode 14 sesong 2.

7783516[/snapback]

OK.. Men den er god.

*redigert*

Endret av -Shark-
Skrevet
Er den kommet ut på nettet da?

7783607[/snapback]

Påpeking fra moderator: Tråden skal brukes til å diskutere hva som skjer i serien. Alt annet fjernes uten varsel, spesielt alt som overhodet nevner noe som går inn på området piratkopiering.

Skrevet
Er den kommet ut på nettet da?

7783607[/snapback]

Påpeking fra moderator: Tråden skal brukes til å diskutere hva som skjer i serien. Alt annet fjernes uten varsel, spesielt alt som overhodet nevner noe som går inn på området piratkopiering.

7783686[/snapback]

Beklager. redigert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...