Gå til innhold

Taiwaneser dør etter 32 timer maraton gaming

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Quote:

Den 2002-10-25 09:20, skrev Robkvi:

Quote:

Den 2002-10-25 09:16, skrev JohndoeMAKT:

Jeg har klart ca 110-120 timer konstant cs, men minus to 30min turer på butikken.

Nerd

Takk :smile:

Skrevet

Tror jeg ikke noe på! Og uansett, klarer man ikke spise litt, sove litt, slappe av litt eller hva enn som må til for å ikke stryke med av dataspilling, på 100 timer fortjener man å dø! Det er nå min mening!

Folk som er redde for å dø av spilling, begynn å røyk! Alltid kjekt med en unnskyldning for å gå ut å trekke litt frisk luft i 5-7 minutter!

Skrevet

Er da bare å finne seg en *god* måte å sitte på... eventuelt ta med seg en sofa på lan.. med feste for skjerm på selve sofaen ! Felzius, du er et geni!

hehe..

Skrevet

Quote:

Jeg har klart ca 110-120 timer konstant cs, men minus to 30min turer på butikken.

minus de timene du sov :wink: CS i 5 døgn minus de turene på butikken? ikke f'en om du har klart det.

Skrevet

Satt en gang i over 12 timer og spilte i strekk på en hard kontor stol da var eg rimelig trøtt men det var ræven som fikk gjennomgå! tror eg hadde klart det dobbelte MINST hvis eg satt i min deilige sofa.

Skrevet

Quote:

Den 2002-10-27 11:33, skrev Anders Leipsland:

Quote:

minus de timene du sov :wink: CS i 5 døgn minus de turene på butikken? ikke f'en om du har klart det.

Det er faktisk folk som klarer å holde seg lenge oppe.

Kjenner en som sover maks 1-1.5time hver natt (leser eller ser på TV resten av natta :smile:). Han klarer rett og slett ikke å sove mer og på LAN klarer han fint å spille i 2-3døgn av gangen.

Skrevet
Quote:

Det er faktisk folk som klarer å holde seg lenge oppe.

Kjenner en som sover maks 1-1.5time hver natt (leser eller ser på TV resten av natta :smile:). Han klarer rett og slett ikke å sove mer og på LAN klarer han fint å spille i 2-3døgn av gangen.

Ja har ikke det noe med stoffskiftet å gjøre? Eg har vært oppe (uten data da) i 2døgn en gang da eg var 17 men da var eg skikkelig gretten og så trøtt at det føltes som eg hadde drukket alkohol.
Skrevet

Quote:

Den 2002-11-03 04:42, skrev JohndoeMAKT:

Det var et lan i 2000 i Haugesund. 10mb, og ca 20stk der om natten. Jeg trenger veldig lite søvn, så 4-6 døgn fikser jeg fint.

BULLSHIT, det er dobbelt så lenge som fallskjermjegerene må holde seg våken i helvetsuka.

Løgner............

[ Denne Melding var redigert av: TheMatrix på 2002-11-10 12:01 ]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...