Gå til innhold

Noen manipulerte bilder - del 2


Blausen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det første synes jeg at var dødsfett!

 

De to andre synes ganske fort at er manipulerte. Nummer to har lys på trærne som ikke er forenlige med den himmelen. Trærne over det røde huset ser ikke bra ut mot himmelen. Fargen på det røde huset er knall, men det redder ikke bildet.

Både på nummer to og tre: Himmelen reflekteres ikke i vannet... ser mildt sagt noe spesielt ut.

Lenke til kommentar
Det første synes jeg at var dødsfett!

 

De to andre synes ganske fort at er manipulerte. Nummer to har lys på trærne som ikke er forenlige med den himmelen. Trærne over det røde huset ser ikke bra ut mot himmelen. Fargen på det røde huset er knall, men det redder ikke bildet.

Både på nummer to og tre: Himmelen reflekteres ikke i vannet... ser mildt sagt noe spesielt ut.

6709605[/snapback]

 

 

Han legger vel ikke akkurat sjul på at de er manipulerte? Syns de va steike nydelig!

Lenke til kommentar
syntes ikke det var veldig inmponerdnde. ikke at jeg klarer bedre selv men syntes ganske godt at de er manipulert

6709197[/snapback]

 

Noen ganger er det ett poeng at de skal se manipulerte ut...og i dette tilfellet synes jeg det fungerer. Det herlige røde huset var penest.

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Greit nok at det ikke alltid er noe problem at de ser manipulerte ut, men det er vel greit at en himmel speiler seg i vannet... Synes det ser veldig rart ut dersom det ikke gjør det.

Det er forskjell på å manipulere inn en situasjon som mest sannsynlig ikke har skjedd, men som ikke bryter en fysisk lov og de som gjør det.

Lenke til kommentar

Greie bilder, men som Haaland78 sier, himmelen bør speile i vannet.

Den gjør jo det, men himmelen i vannet på bilde 3 er speilvent av himmelen :D

 

Personlig liker jeg egentlig ikke manipulerte bilder, så har egentlig ikke så mye å si om de untatt at jeg syntes bilde nr 2 og 3 har feil himmel i forhold til lyset i bildet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...