Gå til innhold

Everquest 2 Spillere.


Anbefalte innlegg

Hey, for ikke så lenge siden sluttet jeg wow og fant ut at Everquest2 er 3 ganger bedre, mye mer muligheter, mer avansert, mindre drittunger etc etc,

jeg tenkte jeg skulle legge inn en nyere post her for de som spiller Everquest 2.

 

This is my chr;)

 

Juhia, lvl 40 Shadow Knight

Darathar.

 

jeg begynte å spille for ca 2 uker siden...men siden skjermkortet mitt er ødelagt får jeg ikke spilt dette på en stund, er bare noe jeg lurer på, jeg hadde X800XT og det spillet måtte jeg kjøre rimelig lavt for å få det til å gå. noen som har et kort som man kan nyte spillet og grafikken med? uansett kult å bli kjent med andre norske som spiller EQ2:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har spillt mye Everquest 2. Det er mye snille folk der, men mange tenker på seg selv. Desverre. Ikke at disse er drittunger, de tror bare at deres rævv er mer verdt en din. Nesten som at det er mangel på fellesskap i en gruppe.

 

Uansett så får du nokk aldri kjørt Everquest 2 med fullt eyecandy. Det er iallefall en stund til.

 

Men kan anbefale deg en slant mer med ram, siden Everquest 2 spiser ram til forkost, lunjs, middag og kveldsmat. Jeg har 2 7900GT i maskinen, klarer ikke å kjøre alt på fullt. Desverre, det krever så latterlig mye, men til gjengjeld er det latterlig pent å se på.

 

Har du sett promo bildet av roben til en av expansion pakkene ? Husker ikke hvilken det var. SOE kunne ikke legge inn denne i spillet fordi den var alt for detaljert til at en pc kunne klare det. De har som sagt tenkt at spille skal vare.

 

Har du expansion pakkene ?

Lenke til kommentar

Server: Splitpaw

Name: Uxzuigal

Class: Assassin

AAs: Str 4 4 8 1 Agi 4 5 4 4

Level: 70

Guild: Fable

Gear: http://eq2players.station.sony.com/en/ppla...cterId=53863303

 

Jeg spiller på Splitpaw serveren som raid assassin, tar endel tid, men er mye morro, raids kan man bare glemme full grafikk på ,hehe.

 

Kjør på med et SLI system så kan du sikkert kjøre grei graphics, men ikke forvent Extreme Quality i 1920x1200 med 60 fps ;)

 

Har også en assassin på PVP server, Darathar, men han er kun level 15.

"Tainted" er min level 50 defiler, jobber med ham for å få han til 70, men mye slit så får se om jeg gidder :)

Endret av Snabben
Lenke til kommentar

Jeg har KoS og DoF inne ja^^ det eneste jeg vil er å kjøre spillet på hvertfall very high eller high, extreme high er kanskje litt i det groveste laget, prøvde å sette opp til den og så ikke store forskjellen mellom vanlig high og den. prøvde å sette ned skygge kvalitet og kvalitet på gresset...det hjalp på en god del:)

Endret av Sk8on
Lenke til kommentar
Skal du kjøre på Very High med grei oppløsning bør du har bedre CPU, Core 2 ? Mer ram 2gb, skjermkort er du nødt til å ha SLI 7900GTX ?

6706993[/snapback]

 

hvorfor sli når jeg kan kjøre crossfire? ;) jeg har 2gb med ram og ny cpu 4400+ er på vei...crossfire hoedkort også, men jeg ville ikke brenne lommeboken nå så jeg sparte meg for 2x X1900XTX kort dette spillet minner meg svært mye om Morrowind, får det ikke til å gå bra selv om du har en super pc.

Endret av Sk8on
Lenke til kommentar
Jeg tror ikke Everuquest 2 støtter Crossfire. Skal ikke si det sikkert men.

 

Everquest er mer glad i Nvidia kort, det er ikke å skjule.

 

Morrowind burde vel gå nå :p Du skal fint klare Oblivion på maks :)

6707412[/snapback]

 

litt off topic det her men: nei seriøst jeg likte morrowind veldig godt så jeg installerte det igjen for ikke så lenge siden og det gikk ikke bra:P min hardware kan du jo se i signaturen^^

 

Jeg vurderer å bestille nvidia kort istede for ATI pga av mye manglende spill støtte etc...men det er så vansklig:P uansett, Everquest2 er den beste MMO'en jeg har prøvd så langt og jeg har prøvd de fleste som er ute i dag:) ikke var det for vandannende heller:) Jeg er i en Guild som er kalt Dark Omen btw, glemte å nevne det^^

Lenke til kommentar
Jeg går lei av Everquest når jeg når en 27-28. Jeg veit ikke hvorfor, mister motivasjon til å fortsette.

6708376[/snapback]

 

jeg også fikk det, fant løsningen...jeg ble lei fordi det gikk tregere å lvl chr min, men så fant jeg ut at hvorfor i all verden skal jeg spille hverdag? noen dager kan man jo sitte ned å bare lage ting med dine professions etc. jeg hadde 67% vitality en gang, gikk fra lvl 39 til lvl 40 på 2 timer eller noe:P å jeg powerlvla ikke en gang....også er det lurt å groupe med folk hele tiden merket jeg...mer xp da også...pluss at du blir kjent med folk. jeg har god erfaring med serveren Darathar Evil side ofc....men du kommer til å hate en lite jævel med nacnet Acolos! Hardcore ganker:P

Lenke til kommentar

Hey! Så morro!

 

Jeg begynte selv å spille EQ2 for en uke siden. Plukket det opp på Outland for en billig penge. Impulskjøp :). Angrer ikke ett sekund. Valget stod mellom å fortsette på 60 war'en min på WoW eller å begynne med EQ2. Valgte EQ2, og har fått helt dilla. Sånn sett er vi i samme situasjon, og jeg fant ut at EQ2 hadde 10x mer engasjerende quests og gameplay. Elsker svarene du kan gi til NPC'er du snakker med, noen av de er gullkorn på det sterkeste.

Account-alderen er 7 dager, og ingametimen er 3 dager.... Det sier litt... Hehe.

 

Nick: Megor, lvl 28 lock.

Server: Darathar

Accountsiden min

Lenke til kommentar
Hey! Så morro!

 

Jeg begynte selv å spille EQ2 for en uke siden. Plukket det opp på Outland for en billig penge. Impulskjøp :). Angrer ikke ett sekund. Valget stod mellom å fortsette på 60 war'en min på WoW eller å begynne med EQ2. Valgte EQ2, og har fått helt dilla. Sånn sett er vi i samme situasjon, og jeg fant ut at EQ2 hadde 10x mer engasjerende quests og gameplay. Elsker svarene du kan gi til NPC'er du snakker med, noen av de er gullkorn på det sterkeste.

Account-alderen er 7 dager, og ingametimen er 3 dager.... Det sier litt... Hehe.

 

Nick: Megor, lvl 28 lock.

Server: Darathar

Accountsiden min

6709241[/snapback]

 

Stilig stilig...jeg hadde også en lvl 60 warrior i wow med epics etc, men ble lei^^ sitter i samme situasjon da:) jaja, du ser jo chr navnet mitt ovenfor, akkurat nå er skjermkortet mitt ødelagt, men jeg har sendt det inn og tilog med bestilt ny hardware, så når jeg får dette er jeg tilbake, kan nok sikkert skaffe deg en spot i Dark omen hvis du ikke allerede har en guild da:)

Lenke til kommentar

Lykke til videre i EQ2, du har mange mnd. igjen med moro, hvis du ikke går lei. Men som du sier, ta deg fri noen dager og kom tilbake med ny gnist og vitality :)

 

Spiller på Splitpaw

Name: Smooth

Profession: 61 monk/62 tailor

Guild : Bane of Wyrms

 

Har også en lvl 40 Fury på Darathar, men spiller sjeldent der nå, ble liksom litt lei av ganking, og å konstant kikke deg over skulderen hvis du er alene :)

Lenke til kommentar

Har veldig lyst til og spille EQ2, prøvde den Trialen for en stund siden og den var dødskul.

 

Men to ting hindrer meg, det ene er at jeg har så mange spill og se frem til i høst, så jeg vil rett og slett ikke få tid.

 

Det andre er prisen; Vil ikke EQ2 med alle ekspansjoner koste veldig mye?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...