Gå til innhold

Everquest 2 Spillere.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Prøvde everquest i 4 dager, det jeg merket av at det var veldig få folk i forhold til wow. Ikke det at jeg har prøvd wow, men har sett på wow.

6726637[/snapback]

 

Det stemmer, mindre folk, mindre drittunger, men nå er jo everquest et ganske stort spill også^^ og på lav lvl er det ikke mange dessverre...kommer litt ann på åssen server du er på også...men man jo også ha i bakhuet at i wow finnes det 5 millioner spillere...da blir det automatisk litt flere folk pr server:)

Lenke til kommentar

Eneste problemet med eq2 er at det krever så sinnsykt bra maskin for å kunne ha normal eller bedre grafikk, er så forferdelig lite givende å kjøre på det laveste eller nest laveste grafikken bare fordi eq2 krever det beste. I tillegg har det får mye mem leaks og diverse grafikk kort som bare ikke duger(6800 serien sliter!)

Lenke til kommentar
Da jeg prøvde trialen synes jeg EQ2 var veldig pent, selv om jeg har en mid-end maskin. :)

 

Hoho, nå fikk jeg besked om at pakken fra amazon.co.uk var sendt. Bestillte Desert of Flames jeg, da fikk jeg med originalspillet og.

6729537[/snapback]

 

Kjempe bra;) men anbefaler at du får deg Kingdom of sky før du når lvl 20 så du får med deg Achievement points fra starten av:) jeg gjorde dessverre ikke det og jeg må svi for det nå=/ henger etter med mange lvler der..hehe...uansett...EQ krever maskin ja, men siden 6800 sliter syns jeg det er rart at det gikk bra på high quality med X800 pro vivo...det var bare i raids jeg fikk litt problemer...men det er bare å skur ned litt da^^

 

Jeg har nå bestilt ny maskin så jeg er med i Everquest veldig snart, hvis du vil ha en god guild på Darathar kontakt, Likes, Mindral, Razark eller Mindy...bare si at du kjenner Juhia og de vil invite deg:)

Lenke til kommentar

Vent med å kjøpe for mange ekstramoduler til du når level 30. Spillet har en knekk i spillbarheten mellom 20-30, overlever du den er nok sjansen der for at du spiller til level 70 :p Er også rimelig sikker på at man før november vil gjøre spillet veldig mye lettere mellom 20 og 60. Det kommer en ny tilleggspakke da, og levelcapen er ikke økt i denne. Tilleggspakken skal ha innhold for alle levels (1-70), så det blir nok en god del flere spillere på lavere levels da.

 

Spillet har vært ute lenge nå, og det er derfor naturlig at det ikke er så mange spillere på lavere levels. Det blir veldig tilfeldig om det er nok folk akkurat når du trenger en gruppe. Når de slipper EoF (november 2006) vil det nok være jevnere med folk som spiller også.

 

Lykke til, jeg har spilt fast i snart 2 år, men har bare en toon over level 20 ;) Gnomen er til gjengjeld 70 og full av raid-utstyr :p

Lenke til kommentar
Spiller nå, har en Dwarf Illusionist på Darathar kalt Frostbrow. Kjører faktisk spillet i 1240*1024 på Very High settings, helt glatt. :)

 

Si fra hvis noen vil spille!

6736255[/snapback]

 

Jeg er med til neste uke...da får jeg X1900XTX og mer CPU kraft etc, legg til meg på vennelista di eller dere som vil starte å spille, jeg kan jo sikkert hjelpe dere litt med heroic mobs etc:) har en lvl 9 bruiser som er alten min, den kan jo være med^^

Lenke til kommentar

Har finni ut at dette fungerer fantastisk i PvP, å bruke dette som disguise, funket som F når vi prøvde...fienden klarte ikke å skille oss, de viste ikke hvem som var fienden, vi var en gruppe med 2 lvl 36 og 37 også 2 på lvl 41, vi tok en gruppe med 4 stykk, 1 lvl 41 2 lvl 44 og en lvl 46 med dette på...de tok oss gang på gang før vi tok på oss denne...etterpå ganka vi dem 4 ganger på rad:P

 

bilde av åssen vi var her

Lenke til kommentar
Oi! Det hørtes veldig bra ut. Jeg så selv at play.com har originalspillet + en ekspansjon til ca 115kr.

 

Hva er månedsprisen?

 

Og er craftingsystemet bra? :p

6715478[/snapback]

 

 

Laster man ned spillet fra play.com også? eller må man vente til det kommer i posten?

6739564[/snapback]

 

Play.com har ingen download-tjeneste, desverre :(

Lenke til kommentar
Greit, jeg kjøpte spillet.. Er på serveren Nagafen.. Er det noen som spiller der?

 

Og er det noen som har noen generelle tips angående spillet.. :)

6758211[/snapback]

 

Jeg spiller på Darathar, har et tips...drep Qeynos on sight!! eller....det er jo hvis du er ond da:P

Er det pvp server du spiller på?

Endret av Sk8on
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...