Gå til innhold

Everquest 2 Spillere.


Anbefalte innlegg

Har veldig lyst til og spille EQ2, prøvde den Trialen for en stund siden og den var dødskul.

 

Men to ting hindrer meg, det ene er at jeg har så mange spill og se frem til i høst, så jeg vil rett og slett ikke få tid.

 

Det andre er prisen; Vil ikke EQ2 med alle ekspansjoner koste veldig mye?

6714324[/snapback]

 

 

Nei egentlig ikke, jeg betalte vel 300 for Originalen og Desert of flames sammen, pluss at jeg kjøpte Kingdom of Sky senere for ca 200 spenn så det blir ikke så mye....dessuten, om du har mange spill å se fram til, er fortsatt EQ et godt spill å spille når man kjeder seg litt eller simpelten har mye tid til overs....hva vet du om alle de kommende spillene er så bra sp forventet? man kan jo bli grise skuffet:) jeg kan ærlig si at EQ 2 er et spill jeg kan spille uten å sperre meg selv fra den virkelige verdnen...fordi de fleste som spiller er mer voksene og har unger etc...og har ikke mye tid selv:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Oi oi. Skal se nermere på dette litt senere idag, men nå er det tid for første skoledag! :woot:

 

Desverre er play.com accounten min suspandert for tiden, aner ikke hvorfor. Skal gå igjennom detaljene og se hva som er galt med den senere idag. :)

6715507[/snapback]

 

hvis du ser på denne siden finner du noen også til en grei pris, dette da med Cd hvis det er ønsket, jeg tror du må kjøpe Orginalen til Everquest i cd versjon, for de gir ikke ut cd key på nettet så vidt jeg vet, men jeg kan jo ta feil:) uansett så er EQ2 enkelt å få tak på i din nærmeste butikk som selger et greit utvalg av spill....som regel da^^

Lenke til kommentar
Oi oi. Skal se nermere på dette litt senere idag, men nå er det tid for første skoledag! :woot:

 

Desverre er play.com accounten min suspandert for tiden, aner ikke hvorfor. Skal gå igjennom detaljene og se hva som er galt med den senere idag. :)

6715507[/snapback]

 

hvis du ser på denne siden finner du noen også til en grei pris, dette da med Cd hvis det er ønsket, jeg tror du må kjøpe Orginalen til Everquest i cd versjon, for de gir ikke ut cd key på nettet så vidt jeg vet, men jeg kan jo ta feil:) uansett så er EQ2 enkelt å få tak på i din nærmeste butikk som selger et greit utvalg av spill....som regel da^^

6716586[/snapback]

 

Joda, kjøpe på nettet går fint.

 

http://www.direct2drive.com/225/product/Bu...%AE-II-Download Der kan du gjøre sånn at du får en CD-key, og så får du laste ned spillet. Koster 19.99 dollar.

Endret av Flaringo
Lenke til kommentar
Hehe, ja.

 

Tror jeg bestiller originalen fra amazon/play idag, jeg. Kanskje en av ekspansjonene og. :)

 

Gleder meg!

 

Edit: Grunnen til at jeg ikke bruker D2D er at med min linje tar det nok kortere tid og få det i posten. :blush:

6717162[/snapback]

Da må du forberede deg på timesvis med updates :)

Lenke til kommentar

Noen som kan skrive ned sine maskin specs og sånn ca FPS på hva enn oppløsning og setting de kjører på?

 

Har selv en X800XT, 2Gb RAM og AMD X2 3800+.

 

Synes ikke det går så utrolig fort. Uansett oppløsning så er FPS den samme så jeg tror ikke det er skjermkortet som er flaskehalsen.

Oppgraderte fra en AMD 2600+ til X2 3800+. Da merket jeg god forskjell.

 

EQ2 bruker ihvertfall ikke stort mer enn 1.5Gb for jeg har alltid ledig fysisk minne når jeg spiller.

Lenke til kommentar

Vel start på Darathar, det er en pvp server, pluss at Troubador er sjelden som han sa over og inquisitor er sjelden....start på den onde siden...masse bra mennesker der....vi trenger Troubadors og i det hele tatt mere priests i guilden min "Dark Omen"...guilden er snart lvl 25 nå :D jeg kan hvertfall si at det er masse hjelpsomme folk i den guilden:)

 

Et tips...første du gjør når du lager en chr og starter spillet....SE og NYT landskapet...det er hærlig:P

Endret av Sk8on
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...