Gå til innhold

Everquest 2 Spillere.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg sluttet med EQ2 hovedsaklig fordi jeg ble dønn lei av å gjøre alt alene, og å aldri finne grupper. Derfor vil jeg spille på den serveren med flest folk på.

6768629[/snapback]

 

Hmmm, ja, men det skal jo ikke skje hvis du er i en god guild da:D

På Darathar har jeg en Shadow Knight lvl 40 i en veldig god guild (Dark Omen)

Der går man nesten aldri alene...men det er lvl requirements da...lvl 15..lol...ikke at det er noe problem å nå da:)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-5ynCQT38

Startet opp i dag med min warlock Haboiza på Darathar , rakk level 11.

Satser på å fortsette i og med at jeg stort sett har spillt meg lei på alt annet eg har.

Gi lyd hvis dere vil lage en gruppe eller noe en gang.

Lenke til kommentar

Oppgraderte nettopp til Conroe E6400 OC 3Ghz, og 7950 GX2 og kan fremdeles ikke spille EQ2 i Extreme Quality når vi er i Raid. Går greit i ellers..

 

Spiller på Oasis serveren.

Cejuy 70 Brigand

 

Er lite folk på US serverne på Euro tid, men tar seg opp utover natten som oftest. Send tell ingame.. alltid moro å møte flere nordmenn.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-5ynCQT38

Valget mellom servere var ganske greit for meg , vil ha pvp fordi eg liker det , og euro server pga at jeg spiller casual og faktisk har jobb , praktisk å være opplagt når du driver med sånt :)

Darathar har vært veldig snill med meg så langt.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Valget mellom servere var ganske greit for meg , vil ha pvp fordi eg liker det , og euro server pga at jeg spiller casual og faktisk har jobb , praktisk å være opplagt når du driver med sånt :)

Darathar har vært veldig snill med meg så langt.

6800934[/snapback]

 

Jeg vil gjerne vite hva dere som startet på darathar har som chr navn:) kjenner faen ingen norske på den serveren^^

Lenke til kommentar
Jeg spiller en Dwarf Illusionist (interessant kombinasjon, ikke sant?) kalt Frostbrow på serveren Darathar.

 

Har ikke veldig store problemer med å få meg grupper, da jeg er i en veldig grei guild (Fallen Angels).

 

:)

6873596[/snapback]

 

to bad im your opponent, jeg er på den onde sia:)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Så er det noe liv i EQ2 spillerne her på forumet for tiden? eller har alle daua ut?

7051218[/snapback]

 

Jeg daua ut. :(

 

Var rett og slett alt for få folk på serveren jeg valgte, (darathar) og jeg fant sjeldent folk på min lvl.

 

Veldig synd, det var et veldig kult spill! :)

Lenke til kommentar

Vel darathar er jo pvp, og kanskje det er den eneste pvp serveren i europa? Prøvde pvp, følte ikke spillet fikset den delen så bra, men det var kanskje for det hakket verre hos meg :p Men jeg ville nok ikke valgt pvp igjen, pve er min greie. Når jeg spilte for et par månder siden var det ikke akkurat få folk, men jeg spilte for det meste på amerikanske servere.

 

Men det er vel gjerne slik når et mmorpg har vært ute lenge, de som spiller har blitt høy lvl, og de kommer ikke like mange nye folk lenger som det gjorde de 1året.

 

Vanguard! KOM NÅ! :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Darathar driver å drar på nå nærmer meg lvl 70 sakte men sikkert...og det blir mer og mer ganking og selvsagt evac..hehe.

Det er alltid artig når du kommer til pvpunlimited delen...da kan lvl 70 folka komme å ta rotta på deg..bare husk å planlegge escape routes før du begynner mob farming eller hva du driver med...min favoritt er å stå på toppen av brønnen i sinking sands og sparke høy lvl folk ned når de kommer klatrende opp;)

 

Vil ikke si at Darathar er en server med lite liv....vi hadde jo 75 Exiled eller mer som angrep freeport....de ga fort opp da...vi sto og venta på dem med over 100 mann....var egentlig en guild war...men faen heller...jeg ville ha pvp kills som alle andre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...