Gå til innhold

gratis e-post server for W2K?


schox

Anbefalte innlegg

Finnes det et lite e-post program som jeg kan installere på min W2K boks, som kan hente all mail (POP3) for hele familien så snart som PC'n får internett forbindelse (via ISDN/modem) uavhengig av hvem som er innlogget, og som da legger det i postboksen til de registrerte brukerene? (eller tilsvarende, det må da være noen som har tenkt på dette før...)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, kan man det? Jeg vil ikke ha mailen til kona, og kona mi skal i alle fall ikke ha mailen min :wink:

 

Hvordan får jeg mailen min hentet når en av de andre er innlogget i W2K (jeg bruker innloggingen i W2K)

 

Dette er for å minske antall oppkoblinger for bare å hente mail.

 

Når jeg henter mail, logger ut og kona logger inn, kobler på sjekker mail, logger ut (kobler fra), en av ungene logger inn, kobler på henter mail etc.

 

Det jeg ønsket er: Når jeg (eller noen andre (f.eks bikkja)) går på nett, skal alles e-post hentes, slik at de andre kan lese sin e-post uten å gå på nettet!

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-10-23 23:56, skrev schox:

Ikke for å pirke, men det er ikke mulig å dele eposten på den måten når man bruker Win2000 med bruker pålogging.

(bruker pålogging pga. diverse programoppsett, skrivebord, "mine dokumenter" etc.


 

Åh, sånn ja. Beklager, jeg misforstod.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...