Gå til innhold

Den store fotballsko-tråden


ingveh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpte meg adiZero her om dagen, og er veldig fornøyd hittil! Sitter godt og tight rundt foten, er gode å både føre, finte og skyte med og føles ikke minst veldig lette ut :) I tillegg var de ca 400 kroner billigere her i Frankrike enn hjemme, så alt i alt er jeg veldig fornøyd! Kjøpte dem i sort/gul :)

Lenke til kommentar

Noen som har erfaring med Pumasko?

 

Jeg har litt erfaring(en god del faktisk) med Puma sko. Har hatt en god del puma sko: Puma King Exec TF, Puma v3.06 TF, Puma v-Konstrukt II, Puma v1.08(skinn og syntet), Puma v1.10, Puma King XL(FG og HG). Tror det var alle ;) Har også anmeldt noen av dem, link finner du i sitatet mitt under her! :)

Endret av DMATHISEN
Lenke til kommentar

Noen som har erfaring med Pumasko?

 

Jeg har litt erfaring(en god del faktisk) med Puma sko. Har hatt en god del puma sko: Puma King Exec TF, Puma v3.06 TF, Puma v-Konstrukt II, Puma v1.08(skinn og syntet), Puma v1.10, Puma King XL(FG og HG). Tror det var alle ;) Har også anmeldt noen av dem, link finner du i sitatet mitt under her! :)

 

Takker, skal karnsje kjøpe JB Final V1.10 , men er det sånn at alle V1.10 skoa er samme sko bare forskjellig farge .. ?

Lenke til kommentar

Noen som har erfaring med Pumasko?

 

Jeg har litt erfaring(en god del faktisk) med Puma sko. Har hatt en god del puma sko: Puma King Exec TF, Puma v3.06 TF, Puma v-Konstrukt II, Puma v1.08(skinn og syntet), Puma v1.10, Puma King XL(FG og HG). Tror det var alle ;) Har også anmeldt noen av dem, link finner du i sitatet mitt under her! :)

 

Takker, skal karnsje kjøpe JB Final V1.10 , men er det sånn at alle V1.10 skoa er samme sko bare forskjellig farge .. ?

 

Finnes Syntet og Skinn, men ellers så er det samme sko!

Lenke til kommentar

hei, skal kjøpe meg adizero, men vet ikke om jeg skal handle dem i skinn eller syntet, mye styr med skinn : (. har tenkt å bestille fra utlandet. er Pro direct soccer den beste nettbutikken på fotball ? : P vanskelig å besteme seg for farge også : ], tenker på gul og sort, ikke sort å gul : D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Da har jeg invistert i nye sko etter mine CTR 360 rett og slett revna fra hverandre. Det ble til Predator Power Swerve, hatt dem før og var storfornøyd med dem. Satt bedre på foten enn de nye Predator X, åsså fikk jeg dem til en 500 lapp som også var ganske rimelig :)

 

CTR 360 og var jeg vannvittig fornøyd med, satt perfekt og touch'et var herlig. Så ganske så lik som Predator'ene etter min mening/erfaring :D

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Jeg skal kjøpe nye fotballsko nå før sesongen, men er ikke helt sikker på hvilken.

 

Det skal være jern/skruknotter. Jeg har en ganske brei fot, så dette gjør det litt vanskelig. Prøvde Nike Air Legend i jern, men den var alt for smal. Jeg vet at Adidas World Cup-skoene passer, men føler de blit fort slitt og er litt tunge.

 

Er det noen som har et tips? :)

Lenke til kommentar

Jeg skal kjøpe nye fotballsko nå før sesongen, men er ikke helt sikker på hvilken.

 

Det skal være jern/skruknotter. Jeg har en ganske brei fot, så dette gjør det litt vanskelig. Prøvde Nike Air Legend i jern, men den var alt for smal. Jeg vet at Adidas World Cup-skoene passer, men føler de blit fort slitt og er litt tunge.

 

Er det noen som har et tips? :)

n

T90 Laser er vel en typisk sko for de med brede føtter, men samtidig er de litt tung. Hvis du misliker det, kan du jo se på Elite versonen, som har carbon fiber, men da må du være instillt på å bruke mer penger en på standard Laser.Vapor er jo også noen gode sko, som heller ikke er alt for smal. Ville også vurdert CTR Maestri.

Lenke til kommentar

Takk for svar Vegard! :)

Jeg så på Umbro GT i dag i butikk, de passet greit til en også grei pris. (50% på G-Max)

 

Hva er evt fordelene/ulempene med å ha fotballsko i syntetisk stoff sammenlignet med skinn?

Syntetisk holder seg lenger og holder vann ute. Skinn suger inn vann, men er mye deiligere på foten :-)

Endret av Nani95
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...