Gå til innhold

Den store fotballsko-tråden


ingveh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hadde et par vapor sko før, men fikk gnagsår av de hver gang jeg trente så : p

 

 

Det var et ganske vanlig problem med Vapor 4 at du fikk gnagsår. Dette er nesten helt fraværende på di nye modellene. Ellers vil jeg anbefale Nike 360 Maestri.

Endret av Corey
Lenke til kommentar

Poster rett fra hotellrommet i London med ett par nye nike ctr360 maestri 2 på beina, og de kjennes helt fantastiske ut!! Skoen sitter helt tett rundt foten uten noen luftrom. Den "motsatt" asymetriske lisseoppsettningen ligger perfekt over vristen, så det blir ikke noe feil press på foten. Dette gjør at du kan snøre skoen på stramt uten at det gjør vondt! Poronsålen er fantastisk og den nye kangaliten er det beste syntetiske stoffet jeg har hatt på foten. Faktisk føles det vel så godt som k-skinn eller okse-skinn!! Rett og slett fantastiske er de!! 95 pund på lillywithes, løp og kjøp!

Lenke til kommentar

Poster rett fra hotellrommet i London med ett par nye nike ctr360 maestri 2 på beina, og de kjennes helt fantastiske ut!! Skoen sitter helt tett rundt foten uten noen luftrom. Den "motsatt" asymetriske lisseoppsettningen ligger perfekt over vristen, så det blir ikke noe feil press på foten. Dette gjør at du kan snøre skoen på stramt uten at det gjør vondt! Poronsålen er fantastisk og den nye kangaliten er det beste syntetiske stoffet jeg har hatt på foten. Faktisk føles det vel så godt som k-skinn eller okse-skinn!! Rett og slett fantastiske er de!! 95 pund på lillywithes, løp og kjøp!

 

Kunne ikke vært mer enig! http://www.oslosportslager.no/produkttest/nike-ctr360-maestri-ii-rett-og-slett-fantastisk-49.aspx

Har testet skoen, anmeldelse kan leses over :cool:

Endret av DMATHISEN
Lenke til kommentar

Kunne ikke vært mer enig! http://www.oslosportslager.no/produkttest/nike-ctr360-maestri-ii-rett-og-slett-fantastisk-49.aspx

Har testet skoen, anmeldelse kan leses over :cool:

 

I dag kom jeg hjem fra england, og dro rett på trening på en klissvåt kustgressbane. Og jeg må først begynne med at min fot er litt vrang, og at jeg brukte rundt 10 treninger på å spille Predator X inn sånn halvveis. DETTE ER IKKE BULLSHIT: Etter første 5 meterene satt skoen som limt til foten, og sålen var tilpasset foten perfekt! Ingenting klemte, stakk eller stoppet blosirkulasjon uansett hvor hardt jeg strammet skoen! I starten var de ulike "paddene" litt uvant, men etter en liten stund fant jeg ut av dette, og touchen var upåklagelig. Når det kommer til skudd føltes skoene vel så gode ut som Pred X, eller faktisk... MYE BEDRE! Følelsen med ballen er utrolig, og faktisk vil jeg mene at Nike fra og med i dag kunne gått ned til to typer skoserier: Mercurial og CTR360, for T90 og Tiempo blir begge grundig slått der hvor de skal være best! NIKE CTR360 MAESTRI 2 ER FANTASTISKE!

Endret av Wazza95
Lenke til kommentar

Velbekomme forresten ;)

 

Hehe.. Håper bare du ikke kjøpte deg carbon såler :roll:

 

Haha, takk for masse gode råd når jeg maste som værst :D

Kjøpte IKKE karbonsåler selv om det frista litt, for 250 pund er litt mye for sko jeg bruker i 5-6 måneder.... Så da ble det vanlige Maestri 2, og de er supre!

Lenke til kommentar

Har superfly, og skal aldri ha superfly igjen, prat om mishandling av tåa+ gnagsår, de eier ikke beskyttelse men ellers er skoene veldig gode. Har sett VELDIG mye på CTR360 tror det blir dem . Er det rett og slett ingenting negativt om CTR360'ene? Er enda litt usikker om jeg skal kjøpe foreløpig siden det er enda bare februar..

Lenke til kommentar

Har superfly, og skal aldri ha superfly igjen, prat om mishandling av tåa+ gnagsår, de eier ikke beskyttelse men ellers er skoene veldig gode. Har sett VELDIG mye på CTR360 tror det blir dem . Er det rett og slett ingenting negativt om CTR360'ene? Er enda litt usikker om jeg skal kjøpe foreløpig siden det er enda bare februar..

 

Alle sko har negative sider... Også Ctr360 2, men her er de negative sidene heller små! Den eneste ulempen jeg klarer å få frem med CTR360-skoene er at den ikke finnes i en HG eller AG modell...

Endret av Wazza95
Lenke til kommentar

Har superfly, og skal aldri ha superfly igjen, prat om mishandling av tåa+ gnagsår, de eier ikke beskyttelse men ellers er skoene veldig gode. Har sett VELDIG mye på CTR360 tror det blir dem . Er det rett og slett ingenting negativt om CTR360'ene? Er enda litt usikker om jeg skal kjøpe foreløpig siden det er enda bare februar..

 

Alle sko har negative sider... Også Ctr360 2, men her er de negative sidene heller små! Den eneste ulempen jeg klarer å få frem med CTR360-skoene er at den ikke finnes i en HG eller AG modell...

 

 

ser det har vert my snakk om 360maestri, noen som vet hva som er forskjellen på 1 og 2 ?

Endret av Xxmaniac96xX
Lenke til kommentar

ser det har vert my snakk om 360maestri, noen som vet hva som er firskjellen på 1 og 2 ?

 

Har bare CTR360 2, men jeg har prøvd 1'eren også. Nr. 1 virker mer klumpete, og "skinnet" er ikke like tynt og mykt som 2'eren.. Maestri 2 virker også mer holdbar enn CTR360 1. Designet på toeren er også fantastisk i forhold til den rimelig stygge eneren.. Virkelig gode sko er Maestri 2 altså!

Endret av Wazza95
Lenke til kommentar

Å fy faen, det er seriøst den verste siden jeg har vært borti! HAHA! Hvorfor kaller dem seg mercurial-vapor.com når di har andre sko?

 

Nei styyyyyyyr unna!!!

 

tenkte det samme, men hadde tenkt å prøve skoa, å så sende dem tilbake his di så fake ut eller ikke var i k-skinn.

så klarer ikke Opera finne tjeneren når jeg trykker på return policy.

står at dei svarer på kundes mail 24/7, jeg har sendt 3 mailer men bare fått en velkomst melding..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...