Knebel Skrevet 21. august 2006 Skrevet 21. august 2006 (endret) Ok, då har eg oppdatert topp-5-lista over dei svakasta "comeback"-kommentarane i historia: 1. "Oh yeah?" 2. "Well, you're...whatever." 3. "Shut up fanboy, hehe-hoho!! ..kanskje de lager en rosa PS3 til deg til jul!?!" 4. "Well, so is your momma." 5. "You're stupid!" ...og klassikaren "You're rubber, I'm glue" er dermed ute av lista. Jaja, den hadde nokre gode år. Kay 6717772[/snapback] NEI!! You're rubber har vært min standardkommentar siden Monkey Island serien Foreslår du legger til teksten "-Rune, 29 1/2 år" bakforbi Endret 21. august 2006 av Fhj
Knebel Skrevet 21. august 2006 Skrevet 21. august 2006 (endret) Du er ikke flau over å legge alderen din ut på profilen din Rune? Det hadde jaggu jeg vært Svarte da, hvor hårsår de pubertale-tenårings-fanboysene kan bli da..!! 6717858[/snapback] Er eldre enn deg.. '74 Ummm kan jeg si KANONEID for det? Endret 21. august 2006 av Fhj
Straffa Skrevet 21. august 2006 Forfatter Skrevet 21. august 2006 (endret) Mye hets mot den rosa PS2en her, ikke rart når det kommer fra et forum omhandlende spill/data og den absolutte majoriteten er boys (fanboys, lol).Men ser vi det fra en annen side, f.eks. jenter uten særlig erfaring med spillkonsoller kan pipen fort få en annen lyd. Jeg har noen jentevenner som har kjøpt seg PS2 utelukkende for SingStar, og felles for dem alle er at de gjemmer vekk konsollen når den ikke er i bruk fordi de synes den ser stygg ut. Nå vet jeg ikke om de ville likt den rosa versjonen bedre, men det kan da lett tenkes at noen vil finne den mer tiltrekkende enn den svarte. For ikke å snakke om alle tullegavene etc. som resulterer i en rosa Playstation. Synes Sony gjør et enkelt, men effektivt trekk her: en enkel endring på noe som allerede eksisterer. Det koster dem ingenting å gjøre, men vil nok likevel gi en fin slump penger i kassen. Og det er da uansett greit at de gir folk litt valgfrihet mtp farger vel? 6717865[/snapback] Hvorfor all den satsingen på PS2 når PS3 er like rundt hjørnet da? Kan ikke huske MS reklamerte noe som helst med Xbox rett før X360 kom. Endret 21. august 2006 av avanore
KayAU Skrevet 21. august 2006 Skrevet 21. august 2006 Synes Sony gjør et enkelt, men effektivt trekk her: en enkel endring på noe som allerede eksisterer. Det koster dem ingenting å gjøre, men vil nok likevel gi en fin slump penger i kassen. Og det er da uansett greit at de gir folk litt valgfrihet mtp farger vel? 6717865[/snapback] Det er ikkje noko i vegen med å gi ut ein rosa PS3...der er sikkert nokon som vil kjøpe han. Sony har ikkje gjort noko gale her. Spong, derimot, er eg litt irritert på. Kay
Runebassen Skrevet 21. august 2006 Skrevet 21. august 2006 Du er ikke flau over å legge alderen din ut på profilen din Rune? Det hadde jaggu jeg vært Svarte da, hvor hårsår de pubertale-tenårings-fanboysene kan bli da..!! 6717858[/snapback] Er eldre enn deg.. '74 Ummm kan jeg si KANONEID for det? 6717887[/snapback] Sier vel mere om deg som innrømmer at du er GODT over 30 år, men som oppfører deg som en liten drittunge som ikke tar litt ironi!!
Mr.FOXHOUND Skrevet 21. august 2006 Skrevet 21. august 2006 Hvorfor all den satsingen på PS2 når PS3 er like rundt hjørnet da?Kan ikke huske MS reklamerte noie som helst med Xbox rett før X360 kom. 6717896[/snapback] Microsoft hadde vel egentlig ikke noe som helst å reklamere med. Xboxen var så og si dau da 360en kom pga. manglende first party-spill. Playstation 2 selger fremdeles i bøtter og spann (er vel faktisk mer enn 360en), og nå til jul når PS3 og Wii sannsynligvis er utsolgt tror jeg den store kampen og konsollsalg vil stå mellom PS2 og 360. Om ikke denne nyheten er noen 360-dödar, så stjeler den kanskje litt av buzzen. Sony må komme med noe, og hvis de ikke har noe konkret å komme med (eller mer sannsynlig: at de sparer store nyheter til TGS - de er jo tross alt japanske), synes jeg dette er en helt grei nyhet. Det er jo tross alt Playstation 2 som er drivkraften i Sonys spilldivisjon (kanskje også hele konsernet) - noe det sikkert kommer til å være til langt uti 2007.
KayAU Skrevet 21. august 2006 Skrevet 21. august 2006 NEI!! You're rubber har vært min standardkommentar siden Monkey Island serien Foreslår du legger til teksten "-Rune, 29 1/2 år" bakforbi 6717868[/snapback] Ja, eg veit...eg var glad i "You're rubber, I'm glue", eg òg, men kva skal ein gjere? Trur eg skal la Rune, 29 1/2 år, få vere i fred no. Kay
Knebel Skrevet 21. august 2006 Skrevet 21. august 2006 Snip Sier vel mere om deg som innrømmer at du er GODT over 30 år, men som oppfører deg som en liten drittunge som ikke tar litt ironi!! 6717913[/snapback] Dæven, den brukte du laaaaaaaang tid på.. Er ikke lett å vri om den der nei, og du har ikke så stor suksess. Nå har du vel med alt hell en par og 40 år igjen til å lære deg ironi siden du ikke har klart det med suksess hittil Gudd løkk
Knebel Skrevet 21. august 2006 Skrevet 21. august 2006 NEI!! You're rubber har vært min standardkommentar siden Monkey Island serien Foreslår du legger til teksten "-Rune, 29 1/2 år" bakforbi 6717868[/snapback] Ja, eg veit...eg var glad i "You're rubber, I'm glue", eg òg, men kva skal ein gjere? Trur eg skal la Rune, 29 1/2 år, få vere i fred no. Kay 6717980[/snapback] Får legge av jeg også, 'before it all ends in tear'.. Det var bare litt gøy med litt friske ordvekslinger innimellom..
Fjodorgrim Skrevet 21. august 2006 Skrevet 21. august 2006 Tenker de annonserer AmigaOS 4 for PS3 :-P Det hadde vært noe :-)
LarZen Skrevet 21. august 2006 Skrevet 21. august 2006 WOW...for en major announcement! En litt billigere gammel PS2 nå i skrikans rosa som glir kjempe fint inn i envær tvbenk i di tusen stuer rundt i verden! Overhypa dritt. Hehe
Dunedain Skrevet 21. august 2006 Skrevet 21. august 2006 Alle her på forumet vett at innest inne så ønske de seg en "mega-macho "tøffere enn toget" Pink Slim PS2" og "Pink PSP". Hvem ville ikke hatt den ene maskinen i stereobenken og den andre i hånda? "PlayStation Pink - Pimps your life" ©Dunedain 2006 ®Dunedain 2006 - just in case
freke Skrevet 21. august 2006 Skrevet 21. august 2006 PS3 er en High Definition spillmaskin, da trenger man mer enn 4gb for å si det sånn. 6712933[/snapback] Et "smooth" utsagn hehe. Trodde ikke ps3 skulle være en spillkonsoll engang jeg. Men alltid artig å lese dine kunnskapsløse betraktninger...
ttt Skrevet 21. august 2006 Skrevet 21. august 2006 Store mengder med unødvendige innlegg og antydninger til personuthenging er klare teikn på at denne tråden har gjort sitt. Skulle nokon ha noko fornuftig å kome med kan dykk ta det i ein annan tråd (Gamer.no har ein relatert til den nye PS2utgåva.) Tråd stenges.
Anbefalte innlegg